Hakutulokset

1. P

Ovatko käynnistetyt synnytykset nopeampia? Kokemuksia?

Mulla kanssa ensimmäinen käynnistettiin ja tulikin sitten nopeasti, kesto oli 2h 57min. Minä olen myös miettinyt miten käy tämän kakkosen kanssa.
  2. P

**Helmikuun Helmet 2008**

Äitee2 :'( :hug: jaksamisia ja voimia koko perheelle. Tänään oli sit se eka ultra. Siellähän se nappula köllötteli tyytyväisenä. kokoa oli hurjat 2cm, ja vastas täysin viikkoja. Lääkäri sanoi et vähän jo heiluttelee käsiä ja kun näytti mulle niin pikkasen siellä jo pienen pienet käden alut...
  3. P

Täällä kanssa on nälkä koko ajan. Onneks mikään ei vielä yökötä, kaikki kelpaa. Kaikki suolanen maistuu oikein hyvin. Onneks makeeta ei tee niin kauheesti mieli, muuten varmaan turpoisin ku pulla taikina :whistle: . Eilen oli sit se eka neuvola käynti. Enhän mie muistanutkaan et siellä...
  4. P

Olipas taas tullut pitkät pätkät tekstii viime käynnin jälkeen :o Työ tilanteesta joku tossa kyseli. Töissä olin ennen tytön syntymää. Eri paikoissa useamman vuoden. En pysty oman alan töitä tekemään niin täytyy tehdä sit mitä on tarjolla. Ja saunasta ja seksistäkin oli puhetta. Saunassa...
  5. P

Heippa vaan kaikille :wave: Täällä ollaan jo kolmatta päivää kauheen flunssan kourissa :snotty: kävin tänään lääkärissäkin, ku rintaa puristaa ja pää on täynnä räkää, mut ei ollu mitään tulehdusta. On vaan koitettava jaksaa... joku tuolla aikasemmin kyseli noita ikiä, niin minä olen 24 ja...
  6. P

Jahvetti ja Meillevauva mulla tuli tyttöä odottaessa muistaakseni joskus rv 12 paikkeilla tosi paljon verta yhtenä päivänä. Terveyskeskukseen kun menin niin siellä vaan äkkiä kurkkas ja laittoi saman tien sairaalaan :/ Sairaalassa jouduin olemaan viikon. Onneks kaikki meni kuitenkin hyvin...
  7. P

Onpas tänne tullut paljon uutta porukkaa viime käynnin jälkeen! Mulla aika on mennyt piha töitä tehdessä. Viime kesänä aloitettiin pihan laajennus ja nyt se alkaa olla pikkasta vaille valmis. Kesä kukkiakin on pitänyt istutella ja tänään pitää lähtee hakemaan vielä vähän lisää. Ei täällä maalla...
  8. P

P-K:n keskussairaalassa synnyttäminen

Minäkin tykkäsin tosi paljon henkilökunnasta ja hoito oli kanssa todella mahtavaa! Itse kun jouduin olemaan siellä kolme päivää ennen kun tyttö syntyi. Niin ja tästä on aikaa kohta vuosi ja nyt tässä odotellaan toista syntyväksi helmikuussa. Mulla oli kätilöinä Riitta ja Heli.
  9. P

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta :flower: Me käytiin tänään kaupungilla ja kyllä se reissu imas kaikki mehut meikäläisestä :/ Kotiin tullessa tuli aivan kauheen huono olo tuntui et tulee kaikki pihalle mitä on suuhunsa laittanut :x mut onneks helpotti aika nopeesti. Pikkasen...
  10. P

Paljon onnea täältäkin mimoniandralle! Noista oireista kun oli puhetta...mulla ensimmäinen "oire" ilmesty jo ennen kun tein testin. Sama oli tyttöä odottaessa, kokoajan tekee mieli jotain hyvää. Tällä hetkellä herkkuihin kuuluu kurkku ja tomaatit. Karkkia ei onneksi tee mieli. Toivottavasti ei...
  11. P

Toi mun synnytys sairaala on muuten PKKS!
  12. P

Minäkin voisin liittyä mukaan. :wave: Plussa testin tein viime lauantaina ja oli kyllä niin selkee että ei voinut erehtyä =) Mulla la menkkojen mukaan olisi sitten 1.2. Toivottavasti vaan päästään edes lähelle tota aikaa. Esikoinen synty nimittäin rv 31+4. Ikä eroa nassikoille tulee n. 1v7kk...
  13. P

G:

-toinen -24 -PKKS -1.2
  14. P

Keskoslapset

Hei taas :wave: Nyt on sit käyty fysioterapeutin luona ja saatiin "kotitehtäväksi" opetella istumasta mahalleen menoa! Muuten kaikki oli ihan hyvin. Meillä on nyt keskiviikkona se hammaslääkäri. Saa nähdä miten siellä käy, kun ei tuo tyttö ole niin kauhean innokas suutaan aukomaan. :kieh...
  15. P

JOS VAUVA SYNTYY RV 29-31 NIIN ....

Meidän tyttö syntyi rv 31+4. Painoa oli 1820g ja pituutta 43,5cm. Keuhkojen kanssa meillä ei ollut mitään ongelmia, kun ehdin saada kortisonit ja ne kerkes vaikuttaa muutaman päivän. Eikä meillä ollut muutakaan "vaivaa". Sairaalassa oltiin vajaa kuukausi kasvamassa. Niin ja alakautta synnytin.
  16. P

Ennenaikainen synnytys

Mulla ei tullu supistuksia edes sillon kun vedet meni. Vasta parin käynnistys lääkkeen jälkeen alkoi supistukset ja siitä kolmen tunnin päästä tyttö syntyi.
  17. P

Syntyikö vauvasi noin viikolla 30?

Meidän tyttö syntyi rv 31+4. Painoa oli 1820g ja pituutta 43,5cm. Vajaa kuukaus oltiin sairaalassa, lähinnä vaan kasvamassa. Minunkin imetys oli tosi vähäistä,kun meillä oli käytössä keskos korvike. Mutta hyvin tyttö on kasvanut ilman imetystä. Paino kontrolleissa käytiin neuvolassa viikon...
  18. P

Heinäkuiset 2006

täällä olis kans tyttö 8.7.
  19. P

Keskoslapset

Heippati rallaa taas!! Jennylle puhkes viime yönä eka hammas :D Mitään oireita ei tullut, yönkin nukkui tosi hyvin. Niin ja onhan Jennyllä yksi uusi taitokin. Meillä on olohuoneen ja tuvan välissä yksi porras, niin se tullaan jo sujuvasti ylös. Alas meno ei vielä tahdo onnistua, vaikka ahkerasti...
  20. P

Ennenaikainen synnytys

Moi! Mulla synnytys rv 31 vesien menolla. Sen verran jarruteltiin et kortisonit ehtii vaikuttaa kunnolla. Käynnistelemään alettiin kolmen päivän päästä ja tyttö syntyi seuraavana aamuna. Painoa oli 1820g ja pituutta 43,5cm. Verenpaine lääkitystä sai muistaakseni ensimmäisen päivän ja...

Yhteistyössä