.
Vruella DeVille +20kg ja 178cm hujoppi..Mut entäs meikäläinen, 160cm ja se +21kg

, vähintääkin sota mammuutti

. Toki sä oot nii pitkä, että on varmasti ollu aika massiivinen näky

. Mut meillähän tää isäntä ei oo kokenu tätä raskautta viel enne. On nähny musta kuvia ku ootin tyttöjä ja ne on jääny piinamaan sitä. Isäntä sanoki jo sillo, ku yritys alotettiin, ettäjos siltä näytät sit ku oota raskaana, ni hää ei tuu ku pimeelä kotiin ja kesällä ei olleskaan

. Raukalla kauheet painajaiset ja visiot norsupirttihirmusta. Juup, mä en tahdokkaa näyttää siltä enää. Nyt oon hoikempi ku enne esikoisen oottoa ja lihaskuntoki iha ok, jotenka en turhia pelkää urheilla yms.
Nyt meniki iltapalaks iha hyvä satsi ruokaa, grillimakkara ja riisipiirakka

. Nyt oon vähä sillä asenteella, et mikä sattuu menee, sen syön. Joudan kyl vahtimaan syömisiäni iha taatusti myöhemmin..Arvaa vaa ku ne himot iskee. Ilmankos on nii tyýtyväisiä noi muksut ku meni fazerin sinistä lyvy päivään plus parit patukat

. Niihän se joku tutkimus sanoo, että suklaan nauttimen raskaana tekee jo kohdussa vauvasta tyytyväisen..ja vissiin koliikin kans, molemmat oli.
sorge taas, joku puheripuli..ukko ei jaksa kuunnella koko aikaa, ei se tajuu viel koko hommaa..sillä kestää..hohhoijaa |O !
:heart: nelli 5+0