Hakutulokset

1. H

Kesäkuun Keventäjät

Punnitus maanantaisin. Osallistujat ja tavoitteet: Elppa -4kg Himmula -13kg Huiskahäntä -15kg -1 -1 -0,5 Lady Di -5kg -1 maamuska -10kg -0,7 -1,8 -0,5 -1 Mamitzu06 -13kg -1 Miss Piggy...
  2. H

Lasten leivontavälinesetti - mistä?

Hakusessa olisi lasten leivontaväline setti, jossa siis olisi pieni kaulin ja piparimuotteja. Mistään en ole tämmöistä löytänyt, joten onko joku nähnyt jossain kaupassa näitä, ja jos, niin missä? Tai löytyisi edes muovinen lastenkaulin, niin voisi muotit ostaa erikseen.
  3. H

.

ei mitään
  4. H

.

tuli triplana :headwall:
  5. H

Tein positiivisen raskaustestin. Miten jaksan kolmen kanssa? Koko elämä menee uusiksi.

Meillä myös on mies reissuhommissa, joten tiedän, kuinka raskasta se on. Minä olen myös nuoruudessani tehnyt abortin -se oli silloin "oikea" vahitoehto, ehdottomasti huonoista vaihtoehdoista paras (syistä, joita en tässä ala kertoa) silti, yhä edelleen, 7 vuoden jälkeen mietin, että mitä jos...
  6. H

Todellakin alkaa huolestuttamaan toi melkeen 2v poika :/

Lapset ovat niin erilaisia, ja kehittyvät omaan tahtiinsa. Minun esikoiseni on tyttö, tasan 2 vuotta. Tyttö on luonteeltaan rauhallinen, arka ja ujokin. Hän mielellään katselee ja tutustuu aikansa, ennenkuin menee muiden leikkeihin mukaan. TYttö puhuu muutaman sanan; äiti ja -eppa...
  7. H

sauna piha rakennuksessa

Me asutaan talossa, johon ei tule sisälle edes juoksevaa vettä :ashamed: meillä on siis ulkosauna, jossa vesi lämpiää muuripadasssa. en edes välitä saunomisesta, mutta tuo on kyllä :heart: . kunhan tässä keritään remontoimaan, tehdään toki wc ja sen yhteyteen suihku, mutta sisälle ei meille...
  8. H

Vinkkejä kiitos! Topiaksen pikkuveljelle nimiehdotuksia...

joonas tuli mieleen minulla, sekä tuo jo ehdotettu elias. Meidän nuorimmaisesta olis tullut jonnas, mutta kun sattui olemaan tyttö, niin ei ihan viitsitty ristiä joonakseksi.
  9. H

Pojasta tuli eilen Rajajääkäri :)

No, ootkos kuullut sitä vanhaa totuutta, että JÄÄKÄRIN MORSIAN SÄNGYSSÄ MAKAA, TYKKIMIES EI SAA EDESTÄ EIKÄ TAKAA.
  10. H

Tuokaa nyt joku HETI mulle hapansilakoita!

:x siis...haista alapäätäsi! :ashamed: :ashamed: sorkke, mutta mua alkoi etoa ajatuskin hapansilakoista, enkä ole edes ikinä haistanut saati maistanut niitä.... :x
  11. H

Kuinka paljon leluja on teidän lapsillanne?

meillä lapset ovat vasta 2v ja 9kk, ja leluja riittää.... Tosin täytyy mainita, että itse olen hyvin nihkeä ostelemaan leluja, kirjoja ostan sitäkin enemmän, samoin kyniä, tarroja, vesi- ja sormivärit ym. vastaavaa. Lelut ovat meille kertyneet tuttujen ja sukulaisten nurkista. Tokihan myös...
  12. H

onko täällä näkijöitä

Tuo uni siis toistui samanlaisena vuosien ajan. Kuljin tietä ja tulin tumman veden (järvi, ehkä) ylittävälle sillalle. Vesi loiskui ja tulvi sillalle, mutta minun piti ylittää silta. Jouduin unessa aina veden varaan, en hukkunut, mutten päässyt perillekään, vaan uni loppui, kun olin vedessä...
  13. H

onko täällä näkijöitä

Minullakin pyörii paljon asioita ja kysymyksiä mielen päällä. Osaatko kertoa mitään? Mitä tapahtui kahdelle "menetetylle" (omasta VÄÄRÄSTÄ päätöksestä) lapselleni? Voinko mitenkään hyvittää? Voinko auttaa isääni, onko mitään toivoa enää? Miten käy tämän talomme? Tuleeko kaivos...
  14. H

Kerro noloin mokasi...

:laugh: mä oonkin ihmetellyt, miksi meillä on niin kylmä ilma aina. no sehän johtuu tietenkin siitä, että tuo mittari-parka on ollut vuosikaudet talon seinässä kiinni. Vähemmästäkin jäähtyy. Pitänee käydä siirtämässä sitä :laugh:
  15. H

Mistä et tykkää vaikka kaikki muut tykkääkin?

uusista potuista ja sipulista :x siis sipuli on AINA yök, eikä (keitetyt) potut yleensäkään oo herkkua
  16. H

Kylmä/kuuma kurkkusosekeitto

voi itku! Minä luin otsikon... "kylmä/kuuma kurkkusuihinotto Nooh, vähän aikaa meni ihmetellessä, mitä hittoa tuo on... :x ennenkuin luin uudestaan, VÄHÄN tarkemmin. :ashamed:
  17. H

Heppahöpinää

ostitko siis nahkasaappaat, ja niistä oli väri lähtenyt housuihin? vai oliko väri peräisin satulasta? (en nyt tajunnut taas tätäkään asiaa...) Onko housut minkä väriset? Mulla lähti mustasta satulasta koko paikkaisiin housuihin mustat läntit takamukseen. housut oli ruskeat ja nuo tahrat...
  18. H

Satuhäät

morsiammella oli nätti puku :wave: minä aloin katsoa ohjelmaa kesken kaiken, niin jäin ihmettelemään, miksi ne hukkaan meni? Miksi ne siis jäi sitä venettä katsomaan, ja odotuttamaan hääväkeä? oliko se tahallista vai vahinko?
  19. H

Tuosta provoiluksi syyttelystä

Itse ajattelen niin, ettei niinkään ole väliä sillä, onko juuri lukemani/kuulemani juttu totta vai ei, vaan ajattelen jutun niin, että VOISIKO se olla totta. Tämän VOISIKO olla totta- ajatuksen kanssa sitten myös luen näitä nettikeskusteluja, ja vastailen ja peilaan niitä omaan elämääni ja omaan...
  20. H

Tuosta provoiluksi syyttelystä

Itse ajattelen niin, ettei niinkään ole väliä sillä, onko juuri lukemani/kuulemani juttu totta vai ei, vaan ajattelen jutun niin, että VOISIKO se olla totta. Tämän VOISIKO olla totta- ajatuksen kanssa sitten myös luen näitä nettikeskusteluja, ja vastailen ja peilaan niitä omaan elämääni ja omaan...

Yhteistyössä