Tarpalle tsemppiä ja :hug: , toivotaan pienelle tarrasukkia sitkeällä liimalla!
Itselle ei kummempaa, ei malttaisi odottaa vielä viikkoa rakenneultraan...Iskias vaivaa ajoittain ja liitoskipuja oli reilusti viime viikonloppuna-tai ainakin luulen että niitä ne oli kun nivusia viilsi ja...
Sunnuntaita vaan kaikille!
neIHM: kyselit sf-mitoista, huimaa on kohdun kasvu ollut täälläkin! Torstaina neuvolassa sf-mitta oli 22cm ja viikkoja silloin 18+4... :whistle: Että ei mikään ihme jos mahaa tuntuu olevan jo paljon! Esikoista odottaessa sf-mitta oli rv22 20cm eli reilusti isompi...
Onnea kaikille ultrassa käyneille pojista ja tytöstä! :) Nyt alkaa jo itseäkin jänskättää enempi kun toisten kuulumisia lukee vaikka omaan ultraan onkin vielä useampi viikko...Olisi niin mukava tietää kumpi siellä mahassa tumpsuttelee potkien menemään!
Meillä on alustavasti ollut nimistä...
Sain kyllä päivän parhaat naurut tästä ketjusta, kyllä jaksatte vänkätä! :laugh: Meillä poika kohta 2v kulkee autossa selkä menosuuntaan niin kauan kuin mahtuu, kun ei enää mahdu käännetään istuin toisinpäin kun sattuu olemaan käännettävää mallia. Itse olen tutkimusten ja onnettomuustilastojen...
Onnittelut Jahvetille tytöntylleröstä ja toivotaan etteivät löydökset merkitse mitään! Vai on Koksiin tullut 4d-ultra, saa nähdä pääseekö itse siihen vai saako tyytyä perusversioon! ;) Rakenneultraan on vielä kolme viikkoa, aika pitkälle menee kyllä mun mielestä, silloin olis kasassa 20+5...No...
Tervehdys tytöt!
Kylläpä on moni aloittanut tarvikkeiden hankinnan, itse ei ihan vielä uskalla... :| Odottelen varmaan ainakin sinne lokakuun alkuun jolloin on rakenneultra, meillä on takana lapsettomuutta ja hoitojakin, eikä jotenkin vieläkään uskalla täysillä luottaa siihen että kaikki...
Voi Gardenia , täältä sitten sinut löysin ja vielä huonoja uutisia... :hug: Niin kuin siellä toinen toiveissa-ketjussa parasta uskottiin ja toivottiin ja näin piti sitten teille käydä. En voi edes kuvitella tietäväni miten rankkaa teillä nyt on kaiken yrityksen ja lapsettomuuden jälkeen...
Kylläpä porukka on taas kirjoitellut vinhaa vauhtia! Viime päivät on menneet flunssaa parannellessa, joten koneella käynnit on jääneet vähiin. Onneksi olo alkaa helpottaa, melkoisessa tukkeessa olenkin tämän viikon ollut!
Äitiyspakkauksestaon ollut puhetta. Ollaan vielä vähän kahden...
No niin, nyt on flunssa ehtinyt näillekin nurkille, räkä valuu ja kurkkuun koskee...Kunhan poika pysyisi terveenä niin ei haittaa vaikka itse sairastaisikin...Hunajateetä vaan naamaan niin helpottaa!
Cruella: Siitä raskausmyrkytyksestä kyselit, siinä on joku 5-10% riski että uusii-ei siis...
Ihanan rauhallista iltaa vietän, poika on unten mailla ja mies yövuorossa, on niin hiljaista että-mitä nyt koira tuhisee vieressä!
Cruella DeVille; kaakosta ollaan joo, Pohjois-Kymenlaaksosta-tekin lienette siis näiltä nurkilta? Kotkaan se pitäisi lähteä sitten helmikuussa, siis jos en joudu...
Kyllä on kurjissa merkeissä alkanut näköjään useammalla tämä viikko-paranemisia kaikille kipeille ja jaksamista Pöhinälle ja Tyttiliinille ! :hug: Lääkärin käytös kyllä herättää ihmetystä, itse hoitajana olen kyllä törmänny kaikensorttisiin lekureihin joille empatia on ihan vieras asia...
Kylläpä täällä on ahkeria kirjoittajia, tovi vierähti että sain ketjun päivitettyä! Ei ole juuri ollut aikaa itse kirjoitella, esikoisella on hillitön uhma päällä ja ikää pojalla vasta 1v9kk... On kyllä jo aiemmin osoittanut omapäisen luontonsa, mutta viime päivät on kyllä olleet ihan...
c81: Mullakin positiivisia kokemuksia Koks:n äitipolilta esikoisen odotuksessa. Itsellänikin oli silloin kertaalleen vuotoepisodi ja myöhemmin kävin seurannassa raskausmyrkytyksen takia ja joka kerta tarkkaan tutkittiin ja kerrottiin mikä on tilanne. Kovasti kuitenkin toivon että tämä toinen...
Kyllä mulla on clomikierroissa ollut ihan selkeät ovulaatiolimat, helppo oli tunnistaa kun ei noita limoja paljon luomukierroissa näkynyt! Itselleni lääkäri sanoi myös kolmannen clomikierron follikkeliultrassa ettei munasarjoista löydy yhtään ainutta kelvollisen kokoista follia, eikä mitään...
Heippa kaikille!
Vieläkö saa liittyä joukkoon mukaan? Helmikuista siis meillekin odotellaan, laskettu aika on 18.2 ja Kymenlaaksossa majaillaan eli Koks:iin lähdetään kun aika koittaa. Toinen lapsi tulossa, ennestään löytyy 11/05 syntynyt poika. Nytkin on olo että saattaisi tulla poika, tosin...
Meillä kaivatun tärpin toi tällä kertaa kolmas clomikierto annoksella 1tbl kierron 3-7. päivä, helmikuussa odotellaan pikkukakkosta maailmaan. Esikoinen tärppäsi aikoinaan ekasta clomikierrosta, johon oli yhdistetty myös pregnyl ja inssi. Mullakin ovuloimattomuuden taustalla PCO.
hilunen +...
Meille kävi just noin eli ultrassa kp 11 ei näkynyt yhtään kelvollisen kokoista follikkelia tai edes mitään mikä olisi sinnepäin. Aiemmissa kierroissa oli selkeästi näkyvissä hyvän kokoinen follikkeli. Silloin oli meneillään kolmas clomi-kierto ja takana kaksi inssiä joista ei tulosta tullut...
Joo-o, ultrassa tuli sitten käytyä alkuviikosta-ei osannut varmaksi vielä lääkäri raskautta sanoa, menkkojen mukaan laskettuna viikkoja oli silloin kasassa tasan 7, mutta ilmeisesti mahdollinen raskaus on alkanut myöhemmin, koskapa ultran mukaan oli menossa vasta rv 5+6. Uusi ultra olisi sitten...
ONNITTELUT GARDENIA! =) Alkoihan näitä plussia tähänkin joukkoon löytyä, mennään näköjään aika lailla samaa tahtia, laskeskelin että itsellä menossa nyt kp 41 taikka rv 6+5. Helmikuisia siis odotellaan, toivotaan että pienet pysyy mukana!
Meillä on näköjään suht samassa vaiheessa nämä odotukset, itsellä tänään rv 6+4. Samoja tuntemuksia ollut täälläkin, aika ajoin rajujakin repäisykipuja, jotka painavat melkein kaksinkerroin. Menkkamaista juilintaa on ollut välillä enempi ja välillä vähempi, myös mahaa turvottaa reilusti, jouduin...