Hakutulokset

1. P

Tuosta Joulupadasta kysymys

Ootteko kukaan sinne vienyt tavaraa? Miten olette pakannut?Voiko laittaa ihan joulupaperiin ja sit päälle lapun mis lukee esim.tytölle 80cm vaatetta?
  2. P

Ruokaohjeita kaivataan!!

Eli minulla kohta 10kk ikäinen tyttö joka tähän asti suostunut syömään vain kaupan valmispöperöitä!Olen ajatellut että nyt olisi aika totuttaa omatekemiin ja niin kutsutusti samaan ruokaan kuin mitä mieheni kanssa syömme!Kaipailisin vain hyviä ohjeita.. Olen antanut kylläkin mm.porkkanaa ja...
  3. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Kommentoin ensin muutamiin asioihin ja vastailen kysymyksiin.. kookosta: Meilläkin on Venlalle ensi kuussa 10kk neuvola kun seurataan kuinka pituus kasvu etenee,mielestäni ihan hyvin mutta en pistä vastaan "ylimääräistä" neuvola käyntiä:sitähän ei tosiaan joka paikassa ole. Krissie: Meidän...
  4. P

Kuinka paljon ruokaa menee kerralla?

Meidän neidin ruokailut: n.8.00 puuroa (n.1dl ) n.11.30 lounas jolloin yleensä kanaa tai lihaa sekä vihanneksia(joko itse tekemää tai kaupan jotka alkaen 8kk,eli palasia saa olla ) n.15.00 välipalaksi hedelmä tai marjasosetta sekä maissinaksuja(herkkua! ) n.16.30 päivällinen (saman...
  5. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Mulperi Meillä Venla syö 19iltapalan ja 20 ennen nukkumaan menoa juo 200ml velliä!Ihmettelen että kuinka siihen pieneen massuun mahtuu niin paljon,mutta nukkuupa aamuun asti! Tosin joskus tarvii 6aikaan aamulla antaa maitoa jotta nukkuu vielä pari tuntia. Meillä neiti sitten kävelee jo...
  6. P

Mistä juotatte vellin?

Eli onko olemassa erikseen vellille tarkoitettua tuttipulloa?Kun tuntuu että tavallisesta pullosta tulisi huonommin kun imureikä sen verta pieni.Ja velli kuitenni hiukan kiinteämpää kuin maito!Kiitos vastanneille :flower:
  7. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Nostelen :wave:
  8. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heippa!Ja onnittelut vauvauutisista äippä-86:lle!! Venlan ensimmäinen yö omassa huoneessa meni hienosti!Kolmen aikaan heräsi hiukan tuttia etsiskelemään mutta juuri kun olin nousemassa ja lähdössä katsomaan tyttö hiljeni ja oli nukahtanut jo uudestaan!Aamullakin vain jokelteli tyytyväisenä...
  9. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heippa kaikille!! Meilläkin on potalla käyty säännöllisesti jo pari kuukautta ja melkein aina tekee ainakin isot pissat ja useimmiten myös kakatkin:) Laitan ensimmäisenä potalle kun herää niin malttaa istua ja tehdäkin jotain sinne:) Viikonloppuna on meilläkin pikkuhiljaa siirrytty...
  10. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

tonttu06 et oo ainoo ton vauvakuumeen kanssa :ashamed: Järki sit lopulta kolkuttelee et hetkeks töihin mentävä et saa tuota taloutta tasapainoon taase..Pankissa juuri käytiin sopimassa että asunnosta maksetaan minun hoitovapaan ajan pelkkiä korkoja,mutta eipä tuo helpottana kun 250e..että ne...
  11. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Hei vaan!Ja mukavaa uutta viikkoa taasen..Viikonloppuna tuli hiukan takapakkia kun Venlalla nousi kuume uudestaan mutta nyt näyttää sitten menevän ohi,toivottavasti lopullisesti:) Marskulle iso halaus ja paljon voimia ja jaksamista päiviin sekä öihin! Tuo unikoulu kuulostaa jotenkin vaikealta...
  12. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Oikein paljon onnea Lennin leikkaukseen! :hug: Täällä pikkuhiljaa paranemaan päin..Äitikin hiukan sairastui syysflunssaan,mutta nyt kyllä helpottaa jo!Venla on nukkunut koko viikon ihan älyttömän hyvin!Tiedä sit onko tuolla flunssalla ollut asiaan osuutta muttei ole herännyt yhtenäkään...
  13. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

meidät taas etusivulle :wave:
  14. P

Mitä puuroa lapsenne syö?

Meillä tuo puuron syönti tuppaa olemaan aina yhtä taistelua ja kakomista..Neiti siis 8kk ja olen antanut Piltin "lempeitä ensipuuroja" jotka ei meinaa maistua millään..Ainoot jotka menee tappelematta alas on valmis puurot tetroissa,niitä annan yleensä vain reissussa ja kylässä.Ovat kuitenkin...
  15. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Teille kellä herätään tuttia laittamaan sen sata kertaa yössä!En tiedä sen oikeaa nimeä mutta varmaan monella on se lenksu johon tutti kiinnitetään ja toinen pää vaatteeseen ettei putoa!tuon laitoin neidille toissa yönä ja kaks yötä on nyt mennyt toosi hyvin:) Itse löytää tutin jos sitä heräilee...
  16. P

Korvike G:

Nan käytössä.On ehkä vähän vatsaystävällisempi..? Alusta asti ollut se käytössä enkä oo lähteny vaihtamaan..
  17. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Juuri 8kk neuvolassa kehuin terkalle kun Venla on pysynyt terveenä eikä ole vielä kertaakaan sairastanut..No tulihan se syysflunssa sitten tännekin! Lauantaina alkoi kuume nousta ja nenä vuotaa konsanaan..Siinä yö sitten valvottiin kun ei neiti osaa ilman tuttia nukkua ja kun neä oli niin...
  18. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Pinossa hiljaista :attn: Kyllä oli taas yö..Kolmen aikaan neiti sai jonkun ihme itku raivari kohtauksen ja mikään ei ollut taas hyvä..Kun nukahti,niin nukku 6asti ja sit annoin maitoo jonka jälkeen nukuttiin vielä puol9 saakka.Että loppujen lopuks sai kuitenki nukuttuu:D Onneks...
  19. P

Levoton vauva...

Voisiko olla hampaita jo tulossa?tai toinen asia että korvat ok?ettei tulehdusta,silloin on nimittäin itku herkässä..Suosittelen soittamaan neuvolaan,sieltä yleensä hyviä neuvoja saa!!Tsemppiä kovasti ja jaksamista!!
  20. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Tänään oli 8kk neuvola ja mitat 8085g ja pituutta 70,5cm.Kuukaudessa painoa tullu alle kilo!!Mutta terkka sanoi ettei huolissaan tarvinne olla kun Venla liikkuu niin paljon että kuluttaakin!!Vaikka minusta tuntuu että neiti voisi syödä koko ajan..:D Meillä siis jo syödään 2lämmintä ateriaa per...

Yhteistyössä