Tytär väsähti niin kovasti 1v synttärijuhlistaan et nukahti mun syliin 19.30, normaalisti menee kasin maissa ja poikakin meni ihan normaaliin aikaan eli kaheksan jälkeen. Välillä tuo isompi saa valvoa pidempään viikonloppuisin, mut ei tänään.
Katsottu on ja mun mielestä se on aivan LOISTAVA! Tosin mikään missä on Juha Veijonen ei voi olla huono. Mutta tuossa on paljon muutakin hyvää kuin Veijonen :heart:
Saisinkohan tulla mukaan tähän pinoon...
Mulla pituutta 158cm ja painoa tänään taas 92 kiloa eli pudotettavaa reilut 30 kiloa. Välillä tuo paino on käynyt alempanakin, mutta sitten taas palannut takaisin ylös :/ .
Syynä tähän on täysin väärät ruokailutavat sekä se oman motivaation puute...
Esikoinen aloitti tänään eskarin... Siitä se lähtee koulutaival käyntiin. Poika itse oli reipas mutta äidillä meinasi tulla itku, kuinka äidin vauva voi olla noin iso...
Lenkkarit mä olen päiväkotiin aina laittanut. Poika ei tosin erityisemmin edes tykkää sandaaleista.
Mutta tohon hiekkaongelmaan ei auta edes lenkkarit, olen monesti miettinyt et miten yhteen kenkään voikin niin paljon hiekkaa mahtua.
Mä kanssa olen. Ja töissä olen vanhusten ryhmäkodissa, jossa viihdyn toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin. Työ on raskasta ja palkka on aivan onneton, mutta en tiedä mitä muutakaan tekisin.