Hakutulokset

1. N

PLUS TV

Ei näy meilläkään. Just mietin et oliko se 1.9 vai 3.9 kun ne piti alkaa.
  2. N

HÄÄPÄIVÄT PINOON!

17.2.2002
  3. N

moneltako laitatte tänään lapsenne nukkumaan?

Tytär väsähti niin kovasti 1v synttärijuhlistaan et nukahti mun syliin 19.30, normaalisti menee kasin maissa ja poikakin meni ihan normaaliin aikaan eli kaheksan jälkeen. Välillä tuo isompi saa valvoa pidempään viikonloppuisin, mut ei tänään.
  4. N

kuka kattonu vareksen?

Katsottu on ja mun mielestä se on aivan LOISTAVA! Tosin mikään missä on Juha Veijonen ei voi olla huono. Mutta tuossa on paljon muutakin hyvää kuin Veijonen :heart:
  5. N

KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

Saisinkohan tulla mukaan tähän pinoon... Mulla pituutta 158cm ja painoa tänään taas 92 kiloa eli pudotettavaa reilut 30 kiloa. Välillä tuo paino on käynyt alempanakin, mutta sitten taas palannut takaisin ylös :/ . Syynä tähän on täysin väärät ruokailutavat sekä se oman motivaation puute...
  6. N

Saako 11kk ikäsen siirtää täysin lehmänmaidolle?

Meillä tyttö 11 kk ja on pari viikkoa juonut vallan tavallista maitoa. Oikein hyvin on sietänyt sitä.
  7. N

Synnytyssairaalanne?

Sama paikka 12/01 ja 9/06
  8. N

G. Mille luokalle lapsesi menee/ meni?

Esikoinen aloitti tänään eskarin... Siitä se lähtee koulutaival käyntiin. Poika itse oli reipas mutta äidillä meinasi tulla itku, kuinka äidin vauva voi olla noin iso...
  9. N

Lempisarjanne?

1. Bad girls 2. Salkkarit 3.Teho-osasto Ja monet, monet muut
  10. N

Nimileikki!!

nenesla, Nujavila, Honesla, Norila
  11. N

Mitäs nyt?

Tulin just saunasta, nyt aion hetken istua koneella ja nauttia hiljaisuudesta... Lapset nukkuu ja mies on vuorostaan saunassa.
  12. N

Millainen paikka on LOHJA?

Ikäni lohjalla asuneena voin kyllä ihan suositella. Virkkalassa on paljon lapsiperheitä ja tärkeimmät palvelut lähellä. Tervetuloa vaan :)
  13. N

Onko teillä lapsilla hoidossa käytössä sandaalit vai lenkkarit??

Lenkkarit mä olen päiväkotiin aina laittanut. Poika ei tosin erityisemmin edes tykkää sandaaleista. Mutta tohon hiekkaongelmaan ei auta edes lenkkarit, olen monesti miettinyt et miten yhteen kenkään voikin niin paljon hiekkaa mahtua.
  14. N

Kuka asunut ikänsä samassa kaupungissa?

Minäkin olen ja tuskin täältä muutan ikuna...
  15. N

Muistatko jokaisen osoitteen missä olet asunut?

Kyllä mä ne muistan, kun ei niitä niin kovin montaa ole. Ensimmäiset 17,5 vuotta asuin yhdessä ja samassa osotteessa jossa äitini asuu edelleen.
  16. N

Viekö sinun lapsesi tarhaan/hoitoon karkkia syntymäpäivänään?

Kyllä me aina jotain ollaan viety. Joko karkkia tai keksiä tai sitten jäätelöä.
  17. N

Löytyykö täältä Lähihoitajia jotka ovat suuntautuneet

Mä kanssa olen. Ja töissä olen vanhusten ryhmäkodissa, jossa viihdyn toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin. Työ on raskasta ja palkka on aivan onneton, mutta en tiedä mitä muutakaan tekisin.
  18. N

Käykääs kaikki katsomassa neuvolakortista

Poika syntyessä 35,5 ja 3kk 42,7 Tytär syntyessä 35,5 ja 3kk 39,6
  19. N

palstalaisten iät pinoon!!!

Vielä pari kuukautta 26.
  20. N

Suomalaisten leffojen ystäviä?

Olisko tämä OPRI

Yhteistyössä