moneltako laitatte tänään lapsenne nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
mä olen luvannut että saa v-loppuna valvoa myöhempään ja ollaan tehty yhdessä jotain kivaa =) mutta nyt jo tapellaan, nahistellaan,kinastellaan, eikä leikki suju :whistle:
joten onko mitään järkeä antaa valvoa myöhempään kun nyt jo huomaa että ovat väsyneitä? :whistle:

Jos eivät nuku päikkäreitä niin viimeistään yhdeksältä sängyssä.

tänään nukahtivat tuossa vähän ennen kahdeksaa kun jäi päikkärit välii.

Ihanaa kun jää itelle iltaa!
Mies tuolla paistaa puhvejä ja minä hörpin olusta =)

Jaa, kello on jo noin paljon... :o

Tässä ruvetaan kohta hampaita peseen ja lapsia nukuttaan... Päästään miehen kanssa iltaa viettään... ;)

Jos lapset saa viikonloppuna KOVIN paljon myöhempään valvoa, kuin arkena, niin kyllä on taas vaikeeta mennä arkena ajoissa nukkumaan. Se hyvä puoli on tytön koulussa, että maanataisin alkaa koulu 10:10. Itsekin menen vasta 10 töihin (joskus voin ottaa asiakkaan aiemminkin) ...

Että HEIPPA... :wave:

Tytär väsähti niin kovasti 1v synttärijuhlistaan et nukahti mun syliin 19.30, normaalisti menee kasin maissa ja poikakin meni ihan normaaliin aikaan eli kaheksan jälkeen. Välillä tuo isompi saa valvoa pidempään viikonloppuisin, mut ei tänään.

Just menivät sänkyihin, kun saunasta tultiin ja iltapalan söivät.
Muuten olis saaneet valvoa max 22, mutta huomenna on naapurin pojan 5v synttärit ja anopin 61v juhlat, joten ei oo sitte yliväsyneitä..

Niin ja viikolla AINA 20 nukkumaan, kun herätys on 06.

tyttö 2v on vielä mun äidillä hoidossa, olen tehnyt puoli päivää kouluhommia. Laitan 10.30-11 välillä yöunille joka päivä (ellei ole rytmit jostain syystä sekaisin) tytöllä ollut aina myöhäinen rytmi, nukkuu aamulla 10.30 saakka eikä nuku päikkäreitä. Ei käy hoidossa vaan on kotona isän hoidossa kun opiskelen. isä kanssa myöhäisen rytmin ihmisiä kuten minäkin.

Oli arki tai pyhä niin aina mukelot menee unille 19.30. Oli arki tai pyhä niin herätään kaikki aina 06.00 (viimestään 06.30)

Paitsi jos mökkeillään, tai on jotain muuta erikois juttua niin saattaa lapset valvoa 20-20.30 asti ja nukahtavat ennenkuin pää kerkiää tyynyä tavoittaa!

Samoihin aikoihin menee tuon nuorin (2v) nukkumaan kun arkisinkin eli siinä 22 aikoihin. Aiemmin aivan turha edes yrittää.

Isommat saa kyllä valvoa miten jaksaa, mutta kokemuksesta tiedän, että puli yhteentoista mennessä nukkuvat.

Yhteistyössä