Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Echo

  1. Echo

    Voih ja eih! Tänään on vuoden pisin päivä, huominen on jo joitain sekunteja lyhyempi!

    Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa. Haluan muuttaa etelämmäksi....😩 Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea...
  2. Echo

    Ovatko transnaiset mielestäsi oikeita naisia?

    Eivät, vaan ovat vain leikeltyjä miehiä.
  3. Echo

    Vihreät haluavat päästä kohusta kohuun marssivasta Sofia Virrasta eroon

    Sohvi varmaan ajatteli tekevänsä positiivista vaalityötä menemällä Erikoisjoukkoihin, mutta saikin negatiivista julkisuutta. Sohvi ei ole oikein Vihreiden puolueeseen sopiva, ei ole tarpeeksi vihreä. Menis vaikka demareihin, siellä on kokemusta kohunaisista puolueen johdossa. Tosin ei ole ihan...
  4. Echo

    Perussuomalaiset julkaisee uuden voikukka-logon - ”Tiedättehän tuon kauniin kukkasen, joka kasvaa kaikilla pihoilla ja jota on ihan mahdoton kitkeä"

    No joo, ei tuo voikukka ärsytä, mutta itse olisin valinnut hyödyllisemmän kukan. Kokoomuksen ruiskukka viittaa hyödylliseen rukiiseen. Toki voikukkaakin voi käyttää johonkin, en muista mihin, mutta ei sitä mielletä hyödylliseksi. Olis ottaneet vaikka koivun lehden tms. Toki suomalaiset ois...
  5. Echo

    "Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”" - Joel on tyypillinen vasemmistolainen

    -jos ei tiedä peruskoulun lopulla mikä itsestä tulee isona, menköön opiskelemaan vähiten ärsyttävää alaa. -Mutta! Sen alan pitää olla työllistävä, eikä joku typerän ylisuosittu medianomi, jos et tiedä olevasi helmi ja huippu alallasi. Siis ei kannata hakea arkeologiksi, jos et suunnilleen elä...
  6. Echo

    ”Ei täällä ole naisia.” Raahessa on huutava pula nuorista naisista kun he muuttavat pois. Hopi-hopi sinkkutsainat, muuttakaa sinne ja pankaa niin että

    Tsainat menkööt....miesvoittoiseen Kiinaan. Siellä sitä omannäköstä ja -kulttuurista äijää riittää.
  7. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    Järkevän oloisia ruotsalaisia 18-v.tyttöjä. Eivät kiherrä joidenki sarjakuvahahmojen perään.
  8. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    Japsit ja tsainat on omituisessa kireessä, lapsenomaisessa satu-animemaailmassa. Kiljuvat onnesta nähdessään jonkun robottikoiran tai pehmolelun. Kaikki on materiaalista esineiden ympärillä pyörimistä. Ai kun ois joku 10 tsainapimun joukko niin mä näyttäisin miten robokoira potkastaan päin seinää.
  9. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    Alipainoinen/anorektikko ruipelo, yläselkä paljastaa. 10 kg lisää niin ois normaalin hoikka.
  10. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    Onneks jotkut tsainat uskaltaa nauraa itselleen. :) Videoita, joissa filtteri on tippunut ja se naurattaa videon tekijöitäkin. https://youtu.be/dmfvaeHwxD0?is=sAI1PcMBecCLFhTr ...Mutta kuulenko nyt länsimaisten miesten itkua ja nyyhkytystä?
  11. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    Ehkä molempien. Molemmat elää valheessa.
  12. Echo

    Tsainapimu-parat käyttää raskaita filttereitä Kiinan omassa Tiktok-versio Douyinissä

    https://youtu.be/9MtZNasEaBI?is=mpuwVAAq46zthM7U Voi poloisia. Filtteri kaventaa videoilla jalat, muokkaa naaman uusiksi. Ja äijät tumputtaa. Ei, en ole kateellinen. Vaan surullinen heidän puolestaan.
  13. Echo

    "Jos olet mies ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti, et juo alkoholia etkä polta tupakkaa..."

    Ei pidä paikkaansa. Kilttimiehen ja jänniksen välissä on normaalit miehet: tasapainoiset, vastuulliset ja sosiaaliset perheenisät, jotka silti ei ole tylsiä.
  14. Echo

    Donald Trump moderni messias

    Noo...Trump on valehteleva pedari-illunarsisti. Selkeästi Israelin juoksupoikana, eli Netanjahu vie Trumpia kuin litran mittaa. Mutta. Kyllä se Irankin on kaiken pahan alku ja juuri. Pösilö-yhteiskunta imaami-risupartoineen, jotka koko ajan on olleet välillisesti ja suoraan Israelin kimpussa...

Yhteistyössä