Kyllä mä haluaisin jäädä kesään. Tai tätä kesää voisi olla tuonne marraskuulle, sit lyhyt +0- +5 asteen "talvi" joulu-tammikuussa ja sitten taas lämpenisi. Talvella saisi olla myös valoisampaa.
Haluan muuttaa etelämmäksi....😩
Viime talvi oli kamala pitkine pakkasineen, sen jälkeen nopea...
Sohvi varmaan ajatteli tekevänsä positiivista vaalityötä menemällä Erikoisjoukkoihin, mutta saikin negatiivista julkisuutta.
Sohvi ei ole oikein Vihreiden puolueeseen sopiva, ei ole tarpeeksi vihreä. Menis vaikka demareihin, siellä on kokemusta kohunaisista puolueen johdossa.
Tosin ei ole ihan...
No joo, ei tuo voikukka ärsytä, mutta itse olisin valinnut hyödyllisemmän kukan.
Kokoomuksen ruiskukka viittaa hyödylliseen rukiiseen.
Toki voikukkaakin voi käyttää johonkin, en muista mihin, mutta ei sitä mielletä hyödylliseksi.
Olis ottaneet vaikka koivun lehden tms. Toki suomalaiset ois...
-jos ei tiedä peruskoulun lopulla mikä itsestä tulee isona, menköön opiskelemaan vähiten ärsyttävää alaa.
-Mutta! Sen alan pitää olla työllistävä, eikä joku typerän ylisuosittu medianomi, jos et tiedä olevasi helmi ja huippu alallasi. Siis ei kannata hakea arkeologiksi, jos et suunnilleen elä...
Japsit ja tsainat on omituisessa kireessä, lapsenomaisessa satu-animemaailmassa. Kiljuvat onnesta nähdessään jonkun robottikoiran tai pehmolelun. Kaikki on materiaalista esineiden ympärillä pyörimistä.
Ai kun ois joku 10 tsainapimun joukko niin mä näyttäisin miten robokoira potkastaan päin seinää.
Onneks jotkut tsainat uskaltaa nauraa itselleen. :)
Videoita, joissa filtteri on tippunut ja se naurattaa videon tekijöitäkin.
https://youtu.be/dmfvaeHwxD0?is=sAI1PcMBecCLFhTr
...Mutta kuulenko nyt länsimaisten miesten itkua ja nyyhkytystä?
https://youtu.be/9MtZNasEaBI?is=mpuwVAAq46zthM7U
Voi poloisia. Filtteri kaventaa videoilla jalat, muokkaa naaman uusiksi.
Ja äijät tumputtaa.
Ei, en ole kateellinen. Vaan surullinen heidän puolestaan.
Ei pidä paikkaansa.
Kilttimiehen ja jänniksen välissä on normaalit miehet: tasapainoiset, vastuulliset ja sosiaaliset perheenisät, jotka silti ei ole tylsiä.
Noo...Trump on valehteleva pedari-illunarsisti.
Selkeästi Israelin juoksupoikana, eli Netanjahu vie Trumpia kuin litran mittaa.
Mutta. Kyllä se Irankin on kaiken pahan alku ja juuri. Pösilö-yhteiskunta imaami-risupartoineen, jotka koko ajan on olleet välillisesti ja suoraan Israelin kimpussa...