Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä lamp

  1. lamp

    Relaatio 765

    josko noista avuksi?
  2. lamp

    Relaatio 1282

    Kiitos Steppis! Koitin korjailla. Melko vähällä pääsin, jos enempiä virheitä ei ollut :D
  3. lamp

    Relaatio 1282

    Jospa noilla?
  4. lamp

    Relaatio 1282

    Ei tuota tosiaan enää mistään löytynyt, joten vaihdoin se helpompaan 6 5
  5. lamp

    Relaatio 1282

    Kiitos NonnaNoppa, korjasin tuon sanan. Tämä roikkui mulla kauan keskeneräisenä ja päätin sitten tehdä sen loppuun. Tuo kysymäsi 3.2 MeSu on myös kappale ja sen jatko 4 6 muusikko (kirjailija on toisessa ruudussa), Tai 11 on tai-laji, Suo 5 on sen laulajan kotikaupunki, Sal väliviivallinen...
  6. lamp

    Relaatio 779 Jumalat

    Eka jos tarkoitat 11 toinen nimitys on ashwagandha ja toka on hallitsija
  7. lamp

    Relaatio 779 Jumalat

    Josko noilla?
  8. lamp

    relaatio 1279

    KIITOS! Töhrimistä siihen jo yritinkin, mutta nyt ratkesi. Kiitokset laatijalle, oli mukava ratkottava! Pääsana yhteenkirjoitettuna
  9. lamp

    relaatio 1279

    Noita Eduskunta-ruudun sanoja en tiedä ja niiden väliin tulee kai vielä yksi sana.
  10. lamp

    Relaatio 1273

    Kiitokset taas Steppikselle mainiosta rellusta! Vähän piti hakea sitä Eppujen biisiä, kun puuttui se alun maanosa, mutta eipä tuo juuri haitannut ja se Egyptin jumala ei tainnut olla naispuolinen?
  11. lamp

    Relaatio 1270

    Kiitos Nonnanoppa nerokkaasta oivalluksesta!
  12. lamp

    Relaatio 1270

    Kiitos Jiikoo! Yhtä vaille taisi nyt jäädä tämä... Idols-voittaja
  13. lamp

    Relaatio 1270

    Niiden lahko (Siinä on kirjoitusvirhe eli pitäisi olla 11)
  14. lamp

    Relaatio 1270

    Jos tuo 5.4 puute on 6 6 niin sitä ei mullakaan ole
  15. lamp

    Relaatio 1270

    Kiitos huomiosta, korjasin kysymäni ruudun numeron.

Yhteistyössä