RELAATIO 755

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, nyt piisaa. Jotain jää puuttumaan, ja täällä niitä samoja kysellyt viesti ei myöskään tullut koskaan vastatuksi joten näihin pyytäisin apua:

2.5 pääsanasta alas, 2,4 yhdistyy kum.

4.2. alhaalla keskellä tab 5,3, yhdistyy p.k.

5.2 pääsanasta alavasemmalle 8,6 jospa sitä kautta ratkeaisi tuo pulmakohta. (aal + saar sanat, joita joku oli kysynyt ja sitten iloisesti kertoi ettei tarvitsekaan vastausta, mikä aina niin ilahduttaa kun itse etsii samoja =D )

5.4 vasen yläreuna, en tajua mikä voi olla 5,10,12, arvelin että olisi pyh kat [jotain] mutta yksikään löytämäni pitkistä sanoista ei ole oikea.

Sama ruutu 5,4 vasemmalta reunasta lähtevä tomb 6,7,6

6,1 vasen yläkulma miss 4,2,6 ja siitä por ja alank,, joku näistä epäilemättä riittää.

6,5 oikea ylälohko, tiim + aladd 14, tiedän sen kohtauksen mutta ei mitään käryä mitä tähän pitäisi laittaa.

Kiitollinen olen jos joku jeesaa, aikamoinen savotta on tämä ollut, olisi kiva saada loppuun =)

No niin, nyt piisaa. Jotain jää puuttumaan, ja täällä niitä samoja kysellyt viesti ei myöskään tullut koskaan vastatuksi joten näihin pyytäisin apua:

2.5 pääsanasta alas, 2,4 yhdistyy kum. näyttelijä J-P lyhyemmin

4.2. alhaalla keskellä tab 5,3, yhdistyy p.k. Pikku Kakkosen animaatiosarja

5.2 pääsanasta alavasemmalle 8,6 jospa sitä kautta ratkeaisi tuo pulmakohta. (aal + saar sanat, joita joku oli kysynyt ja sitten iloisesti kertoi ettei tarvitsekaan vastausta, mikä aina niin ilahduttaa kun itse etsii samoja =D ) Tarkoititko 8 5? yhtye Petri Kotwican elokuvassa

5.4 vasen yläreuna, en tajua mikä voi olla 5,10,12, arvelin että olisi pyh kat [jotain] mutta yksikään löytämäni pitkistä sanoista ei ole oikea. Mannerheim-wikissä hänen saamansa merkki tältä (Ensimmäinen maailmansota)

Sama ruutu 5,4 vasemmalta reunasta lähtevä tomb 6,7,6 kenialainen näyttelijä

6,1 vasen yläkulma miss 4,2,6 ja siitä por ja alank,, joku näistä epäilemättä riittää. liittyvät Just Jaeckinin elokuvaan

6,5 oikea ylälohko, tiim + aladd 14, tiedän sen kohtauksen mutta ei mitään käryä mitä tähän pitäisi laittaa. alkuun magiaa eli..

Kiitollinen olen jos joku jeesaa, aikamoinen savotta on tämä ollut, olisi kiva saada loppuun =)
Auttaako nuo?

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa