\
Mä en saa mitään alas enää siinä vaiheessa kun se pahoinvointi on iskeny,siks ajattelinkin et olisko ollut jotain mitä kannattas syödä jo ennen raskautta.
Siis jos ennen kuin on raskaana?
Syömällä jotain tiettyä (vitamiineja?)??Onko kenelläkään tietoa tämmöisestä?
Mulla on pahoinvointi aina niin hirveän pahana,että pahimpina päivinä tuntuu että kuolema tulee :( :ashamed: Eikä siihen helpota mikään,ei mikään muu kuin aika (ja tiputus).
Pelottaa...