heipsan!
Olipa kiva löytää täältä tuttuja, en ehtinyt lukea koko ketjua mutta palaan asiaan joku toinen päivä.
Eli meille syntyi 26.11 pieni tyttö, 50cm ja 3310g. Tyttö kasvaa hienosti, 3kk neuvolassa oli 59cm ja 5460g.
Ollaan jakseltu aivan mainiosti, imetys sujuu ja tyttö on helppo. Nukkuu...