Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Onervat

  1. O

    Sepram lääkitys ja imetys

    Hei! Haluaisin kuulla kommentteja ja kokemuskia Sepram 10 mg lääkityksestä ja imetyksestä. Minulla oli lääkepaketti avaamattomana kolmisen viikkoa ja nyt olen aloittanut 10 mg lääkityksen viisi päivää sitten. Vauvani on 7 viikkoa. Tuntuu kuitenkin todella epävarmalta, vauvan kehitystä...

Yhteistyössä