Hei!
Haluaisin kuulla kommentteja ja kokemuskia Sepram 10 mg lääkityksestä ja imetyksestä. Minulla oli lääkepaketti avaamattomana kolmisen viikkoa ja nyt olen aloittanut 10 mg lääkityksen viisi päivää sitten. Vauvani on 7 viikkoa. Tuntuu kuitenkin todella epävarmalta, vauvan kehitystä...