Heippa!
Käytiin Brunolla 4D:ssä ja kysyttiin sukupuolta...Näytti ruudulta nämä kuvat ja sanoi, että tyttö olisi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6337616.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6337623.jpg
Nyt kävi häiritsemään, että mitä ihmettä kuvassa on? Siis onko siinä kaksi jalkaa ja...