Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Rva83

  1. R

    Mitä tässä 4D kuvassa oikein näkyy??

    Heippa! Käytiin Brunolla 4D:ssä ja kysyttiin sukupuolta...Näytti ruudulta nämä kuvat ja sanoi, että tyttö olisi. http://www.aijaa.com/v.php?i=6337616.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6337623.jpg Nyt kävi häiritsemään, että mitä ihmettä kuvassa on? Siis onko siinä kaksi jalkaa ja...

Yhteistyössä