Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:älä viitti...etkö sä sais lähdettyä jonnekin lapsen/lapsien? kanssa??? ei sun tollasta tartte kuunnella ja kattella!!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:älä viitti...etkö sä sais lähdettyä jonnekin lapsen/lapsien? kanssa??? ei sun tollasta tartte kuunnella ja kattella!!
paha mieli sun puolestajos mies ei lähde, lähde sinä lasten kanssa... toi on ihan liian yleistä
älä alistu tuollaiseen... voimahali..!
Alkuperäinen kirjoittaja äipyli:ei viitti lapsia herättää ja keskustelu on rauhallista hiljaista työhuoneesta toiseen koneiden välityksellämut inhoittaa kuulla kaikkea tomoista kun itse rakastaa
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:älä viitti...etkö sä sais lähdettyä jonnekin lapsen/lapsien? kanssa??? ei sun tollasta tartte kuunnella ja kattella!!
paha mieli sun puolestajos mies ei lähde, lähde sinä lasten kanssa... toi on ihan liian yleistä
ei mun puolesta tarvii ollamutta siis voipi olla, että tuo on vaan äipylin ja miehensä välistä tavallista kiivaampaa sananvaihtoakin.. keskustelkaa asiasta ja koittakaa pysyä asialinjalla!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:älä viitti...etkö sä sais lähdettyä jonnekin lapsen/lapsien? kanssa??? ei sun tollasta tartte kuunnella ja kattella!!
ei mun puolesta tarvii ollamutta siis voipi olla, että tuo on vaan äipylin ja miehensä välistä tavallista kiivaampaa sananvaihtoakin.. keskustelkaa asiasta ja koittakaa pysyä asialinjalla!
sori ei mun pitänyt lainata sun tekstiä, mutta kun äkkiä näpyttää... niin, sananvaihto, kiivaskin on normaalia, mutta jos kenkää tulee..?
Alkuperäinen kirjoittaja äipyli:ei viitti lapsia herättää ja keskustelu on rauhallista hiljaista työhuoneesta toiseen koneiden välityksellämut inhoittaa kuulla kaikkea tomoista kun itse rakastaa