Ä
äiskä80
Vieras
Millaisia tapaamisia teille on ehdotettu näin pienillä lapsilla?Isä oli ensi alkuun tosi tunnollinen isä,mutta nyt asettaa aina omat edut lapsen edelle.Ollaan melkein vuosi puhuttu erosta ja nyt vihdoinkin olen alkanut etsiä asuntoa minulle ja lapselle.isä on ruvennut taas juomaan ja laiminlyömään perheen yhteisiä sääntöjä.Olen itse palannut työelämään,ja isä on aamuisin jääännyt lapsen kanssa kotiin nukkumaan kunnes on hoitoon viennyt pojan.Nyt en uskalla enää edes jättää lasta isän hoitoon kun en ikinä tiedä onko isä kotona kun aamulla herään,vai jäännyt johonkin ryyppyreissuun.Enkä sitä missä kunnossa isä on kun herää aamulla.Yleensä pirun kiukkuinen.On käynny munkin kimppuun kun krapulaista äijää olen sängystä herätellyt.Tuntuu ihan hirveältä ajatukselta jos isä saa lasta yötapaamisille kun en enää itse ole paikalla vahtimassa!!!Neuvolassa vaan vähätellään asiaa ja jankutetaan että isällä on oikeus...On joo tottakai,mutta kun viina on tärkeämpi.mies on entinen narkkari ja luotto on tosiaankin menny.olen nähnyt ettei mikään mene päihteiden edelle,ei edes lapsi..