1-vuotis häälahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minerva

Vieras
Mitä ihmettä voi ostaa miehelle 1-vuotis hääpäivälahjaksi. Olen ihan pulassa, kun en keksi mitään. Mies ei käytä koruja, joten tuskin käyttäisi kelloakaan, jos ostaisin.
Turhauttavaa..
Ideoita anybody

Jotain hänen harrastukseen liittyvää. Lukeeko, kalastaako, urheileeko? Jos kalastaa, niin vaikkapa kultainen vuosiuistin. Tai tosiaankin liput teille jonnekin urheilutapahtumaan, festareille tms. Tai sitten SINÄ viet hänet syömään:)). Tai ihan vain kotona kahdestaan, hyvää ruokaa ja juomaa ja paljon huomiota ja rakkautta.

Ah, tuo kuuluisa 1-vuotishääpäivä. :-) Itse sain tuolloin lahjaksi Suomi-leijona -kuvioidun viskikarahvin ja kuusi samoin leijonakuvioitua viskilasia hopealautasella. Anoppi toi vielä laivamatkaltaan siihen kylkiäiseksi pullollisen 25 vuotiasta Chivas Regalia.

Onko aina pakko ostaa jotain?

Miksipä et veisi teitä syömään johonkin kivaan ravintolaan. Tai vuokraat hyvän leffan, jonka katsotte yhdessä. Tai laitat saunan päälle ja tuot ukolle sinne kylmää kaljaa. Siinäkin on monesti ihan hyvä lahja.

Itse ainakin arvostan enemmän tekemistä kuin smuffikalsareita.

Minä annoin rakkaalleni ikimuistoisen nimpparilahjan...mentiin syömään nimipäivän kunniaksi, minä olin käynyt päivällä ostamassa kivat ja seksikkäät mustat alusvaatteet+stay up:it, hyvän ruuan ja viinin jälkeen sain muka ""loistoajatuksen"" siitä että haluan lähteä ostamaan eli sovittamaan farkkuja...mies vähän ihmeissään suostui pyyntöön, ajatteli että kylläpä tulee tylsä ilta...ennen kuin lähdettiin ravintolasta kävin veskissä vaihtamassa yllärialusvaatteet päälleni. Sitten mentiin vaatekauppaan, pyysin miestä mukaan koppiin kertomaan mielipiteensä sovittamieni farkkujen istuvuudesta. Yllätys oli suuri kun hänen edessään riisuuduin ja alta paljastui sexy vartalo kauniilla uusilla alusvaatteilla verhoiltuna...ja siinä sitten kumartelin ja sovittelin farkkuja...farkkuja ei loppujen lopuksi ostettu mutta illasta tuli kaikin puolin unohtumaton...lopun saa jokainen itse kuvitella. Onnistunut nimpparilahja, ainakin miehen mielestä :)

oli varmaan kiva yllätys sille vartijapojallekin, joka niitä sovituskoppeja tiirailee kameran kautta :-) kun sekä mies, että nainen menee sovittamaan farkkuja samaan koppiin.
Kyllä siinä ressukan mielikuvitus on laukannut sinne ja tänne.

Yhteistyössä