1-vuotis synttäreille tarjottavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkvink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkvink

Vieras
Poika täyttää pian vuoden ja juhlat ois tiedossa. Aion tehdä toki täytekakun, mutta pähkäilen mitä muuta vois tarjota vieraille? Vieraat on vain aikuisia. Mitä te ootte tarjonneet, vinkkejä otan mielelläni vastaan! Kiitos :)

Joku kinkku- tai lohipiiras voisi olla hyvä, täytekakun voisi korvata myös kauniilla juustokakulla ellei välttämättä juuri täytekakkua halua. Mokkapalat ovat oma suosikkini :)

Minikarjalanpiirakoita jossa päällä juustoa ja kasviksia, muutama ruokaisa salaatti,makeita tuulihattuja(tosin työläs tehdä itse) ja kakkua.Juomana kahvia teetä ja limpparia. :)

pizzaa muutamalla eri maulla, lautaselle keksinmuruja ja paketti vaniljajäätelöä jonka päälle marjoja ja kinuskikastiketta, keksiä ja coctailsiili :D

915535.jpg

niin ei sen jädekakun päälle enää keksiä eikä tota coctailsiiliä :xmas:

Cocktailpiirakat on tosiaan helppo suolainen. Viimeksi oli cocktailtikkuja leipäjuustolla, kurkulla, rypäleillä, paprikalla. Mokkaruutuja tein ja jotain keksejä oli (fanipalat esim. on aika herkkua "keksiä" ;)). Meillä pienet juhlat niin en viitsi hirveänä vääntää. Aiemmin leiponut ihan liikaa ja jäänyt syömättä.

Kiitos vinkeistä! Luulen et noi coctailpiirakat vois olla aika jees. :) JA sit jotain pientä makeeta vielä lisäksi. Vieraita ei ole kuitenkaan tulossa kuin kymmenisen henkeä.

meillä tarjottiin jäädykettä (oli kesä ku poika täytti vuoden), sitten liha ja kasvispasteijoita ja sitten dippivihanneksia.. :D (Dippi)vihannekset oli oikeastaan tarkotettu kutsujen lapsille että heille ois jotain muuta ku makeeta. Mutta eipä antanu ketään muu vanhemmille niitä vihanneksia ku minä itse omalleni, mä kun en tykkää antaa noin pienelle keksiä ku porkkanan pala ajaa saman asian ja on terveellisempi.
Meillä on koko miehen puolen suku ihan ihmeissään ku en suostu antaa lapselle keksejä ja kakkuja (siis synttäreillä sai niitäkin). Muut kun on saanu keksin kahvipöydässä jo puolivuotiaasta saakka ja janojuomaksi on mehua.

Yhteistyössä