S
"sipsi"
Vieras
no eipä tuokaan lapsensa menettänyt perhe ollut osannut kuvitella että heidän koira vois koskaan tehdä mitään pahaa lapselle.. Mutta todellakin koira on eläin ja AINA arvaamaton. erittäin surullinen tapaus.
Mun vanhemmilla on erittäin pieni koira ja vielä yleensäottaen sellanen superkiltti koirarotu, onkin hyvin kiltti ja ihmisrakas...mutta kyllä tuo vaan tahtois meidän 1 vuotiaalle ärhennellä jos hän yrittää lähelle mennä, on yrittänyt näykkästä kädestä jne. eli en todellakaan luota lapsia hänen lähelleen. Mun vanhemmat vaan on itse sitä mieltä että kun se tykkää lapsista eikä tee pahaa kellekkään... mutta minä olen kyllä nähnyt sen toisenkin puolen. Koira ajattelee selkeästi että lapsi kokonsa puolesta on pentu ja hänen koulutettava (kuten emot kouluttaa pentujaan..)
Ihan pienet lapset saattavat koirien näkövinkkelistä vaikuttaa arvaamattom,ilta ja holtittomilta. Siksipä en koskaan ole 1-vuotiaita laskenut koirien luo ilman että olen koko ajan katsomassa vierstä, vaikka meillä eivät edes murise lapsille... Ei noin pieni koirien päälle ymmärrä, joten voi silitellä vaikka lelukoirraa, ja koiria katsotaan sitten esim. minun sylistä