10 kg pudotetttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22332340]On tässä muitakin juttuja mitkä painaa. Eli ei tuo painon pudotus ole ainoa. Ollaan tällä hetkellä miehen kanssa aika monesta asiasta eri aaltopituudella. Ja se kyllä vaikuttaa mun mielialoihin.
Kait tää salassa pito sai alkunsa siitä et en luottanut itteeni niin paljon että saan jotain aikaseksi. Varmaan auttais jos ois joku jonka kanssa puhua. Tuntuu vaan et en halua kuitenkaan sitäkään että sit joku joka välissä utelee missä mennään.
Äidille joudun varmaan ensimmäisenä sanomaan kun ostaa jonkin verran vaatteita. tai siis ostaa muka itselleen ja sit antaakin ne mulle kun ei ollutkaan hyviä. Tähän asti oltu siis samankokoisia. Nyt varmaan mahtuis numeroa pienemmät vaatteet.
Ei vaan itellä nyt rahaa ostaa mitään uutta. Pitää toivoa että kirpputorilta löytyy kohta enemmän mitkä mahtuu päälle.[/QUOTE]

Toi on kyllä vähän kahtiajakoinen tuo kertoako kenellekään vai ei. Toisaalta jos löytäisi jonkun joka myös laihduttaa voi siinä molemmat tsempata toisiaan, tulee ehkä helpommin lähdettyä kävelylle kun on seuraa ja muutenkin jutella kaikkeen laihdutukseen liittyen ilman että toinen kyllästyy. Toisaalta kun pitää asian itsellään ei tule itselle sellaista paineen tunnetta ja tunnetta että nyt ne kaikki kyttää. Mä oon myös laihduttanu joskus sillein etten ole siitä ulkopuolisille mainostanut, vain oma mies tiennyt. Sitten kun kaverit on huomannu, oon sanonu että paino on tippunut ihan itsestään, en tiedä mitä on käynyt. Ei sun ehkä kannata vaatteisiin nyt hirveästi sijoittaakaan kun laihdutus on vielä kesken. Osta itselles kuitenkin joku kiva vaate, joka on nyt sulle oikeankokoinen vaikka palkinnoksi tuosta 10kg. Uskon kyllä että vaikka kirpputorilta löydät jonkun kivan edullisesti. Mulle ainakin tulis kiva mieli aina kun sen laittais päälle, saattaisi toimia myös sinulla.

Mun piti vielä kirjoittaa, mutta unohdin että jos kyseessä on pidempiaikainen laihdutusprojekti, se on ihan yleistä että jossain vaiheessa motivaatio lopahtaa ja ei enää vaan jaksa. Sillon kannattaa suosiolla laittaa laihduttaminen hetkeksi jäihin ja keskittyä siihen että paino ei nouse yhtään. Sen voi ottaa harjoitteluna ajatellen sitä aikaa kun on siellä tavoitepainossa ja tilanne muuttuu saavutetun painon ylläpitämiseksi. Kyllä se motivaatio sieltä sitten taas löytyy ja laihdutus voi jatkua! :) Toivottavasti en ole alkanut ärsyttää sua ja et pidä mua liian pirteänä, koska sitä en todellakaan aina ole. Mulla on elämä vaan pyörinyt liian paljon laihduttamisen ympärillä ja tuntuu että tietäisin siitä lähes kaiken. Mulla laihduttaminen on yleensä suht helppoa ja mutta se ylläpitäminen ei eli olen tyypillinen jojo. Onneksi haitari ei ole kovin suuri, mutta silti.

Tsemppiä!!! :hug: :)

Yhteistyössä