10 kk aikaa laihtua 10 kg. Ehdinkö???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos teille kaikille vinkeistä! Katsotaan jos saan 5 kg putoamaan että miltä näytän sitten. Jos hyvältä niin se paino kelpaa. Jos hyllyn ja pullotan vielä niin täytyy saada sitten ne vielä pois.

Ap

Ei noilla mitoilla kannata alkaa pudottelemaan vaan kiinteyttämään. Syöt saman verran kuin nyt, mutta terveellisemmin. Alat treenata hieman enemmän ja ennen kaikkea lopetat sen pakkomielteisen puntariin tuijottamisen.

• Tykkää
Reactions: m1es
Kiitos teille kaikille vinkeistä! Katsotaan jos saan 5 kg putoamaan että miltä näytän sitten. Jos hyvältä niin se paino kelpaa. Jos hyllyn ja pullotan vielä niin täytyy saada sitten ne vielä pois.

Ap

Selkeästi et vieläkään tunnusta tilannetta. Et ole alipainoinen vaan sinulla on huono lihaskunto. Noudata sinulle annettuja hyviä neuvoja...

Sanoisin, että ei ole realistista eikä edes viisasta.
Mutta jospa vaihdat tavoitteen sellaiseksi että laihdut viisi kiloa ja kiinteydyt (siis muutat rasvaa lihakseksi ja poistat turhan turvotuksen) niin kuulostaa paremmalta.

Ja väittäisin että näyttää myös. Ja tuntuu!
Ei noilla mitoilla kannata alkaa pudottelemaan vaan kiinteyttämään. Syöt saman verran kuin nyt, mutta terveellisemmin. Alat treenata hieman enemmän ja ennen kaikkea lopetat sen pakkomielteisen puntariin tuijottamisen.

...ja aloita säännölliset kuntosalikäynnit sen karppaamisen lisäksi.

• Tykkää
Reactions: r0s
Ap täällä... Joku on nostellut tätä ketjua😁 No, ei tämä niiiiiin hyvin ole mennyt... En onnistunut silloin vuonna 2018, karppaus lihotti minua ja lopetin sen sitten.
Nyt painan 60 kg eli on se paino vähän laskenut kun olen vähentänyt makean syömistä ja jumppaan mutta en ole vieläkään tavoitepainossa. Ehkä parin vuoden päästä sitten saan ne bikinit...
Ap

Ap täällä... Joku on nostellut tätä ketjua No, ei tämä niiiiiin hyvin ole mennyt... En onnistunut silloin vuonna 2018, karppaus lihotti minua ja lopetin sen sitten.
Nyt painan 60 kg eli on se paino vähän laskenut kun olen vähentänyt makean syömistä ja jumppaan mutta en ole vieläkään tavoitepainossa. Ehkä parin vuoden päästä sitten saan ne bikinit...
Ap
Bikineitä saa joka koossa

Yhteistyössä