10 raskaustestiä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
Meninpä sitten kyttäämään kotitesti.fi kun joku kertoi sieltä tilaavansa testit. Olen ihan :o hämmästynyt

Siis että oikeesti on pulju joka myy lähes pelkästään raskaustestejä, ja toinen juttu: useinkinko kaverukset luulee yhtäaikaa olevansa raskaana, tai nainen tilaa koko elämäksi testit kerralla :o Siis 10 testin paketti:D Että jos et ekasta usko niin varmistappa...

muoks. niitä on jopa 20 paketissa :o

No hyvähän se on, et on eri ihmisille erilaisia testipakkauskokoja. Jotkut kun tosissaan alkaa testaamaan dpo9 asti ja testaavat niin kauan kun menkat alkaa/tulee kunnon plussa. Ja voihan ne aina eteenpäin myydä jos ei tuu käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Niin tai sitten on niitä, joilla on epäsäännöllinen kierto ja täytyy testailla usein...ja siis useimmiten pettyä.

Jatkan vielä, että ainoa raskausoireeni ikinä on ollut iso maha ja kaksi viivaa tikussa...joten sellasella 28-50 päivän kierroilla tulee testailtua välillä varmuuden vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meninpä sitten kyttäämään kotitesti.fi kun joku kertoi sieltä tilaavansa testit. Olen ihan :o hämmästynyt

Siis että oikeesti on pulju joka myy lähes pelkästään raskaustestejä, ja toinen juttu: useinkinko kaverukset luulee yhtäaikaa olevansa raskaana, tai nainen tilaa koko elämäksi testit kerralla :o Siis 10 testin paketti:D Että jos et ekasta usko niin varmistappa...

muoks. niitä on jopa 20 paketissa :o

Mulla epäsäännöllinen kierto, on ollut vähän pakko testata varmuuden vuoksi kun ei menkkoja näy. Ja näin jälkikäteen ajateltuna, niin tuollainen 10-20 testin paketti olisi tullut halvemmaksi kuin se, että kipitän aina apteekkiin ostamaan testin.

Mnjoo... Mullaki kierto oli 32-64 päivää, joten periaatteessa tiedän mistä puhut. Mutta käytännössä; haittaako se jos asia varmistuu parin viikon viiveellä?

Siis hä??? Kyllä mä haluan tietää ajoissa olenko raskaana ihan siitäkin syystä ettei tartte miettiä asiaa. helpompi testaa. nimim. epäsäännöllinen kierto

Joo, kyllä mäkin olen elämäni aikana tehnyt kymmeniä raskaustestejä.. Kiertoni on aina ollut megaepäsäännöllinen (kierto ihan mitä vaan 28 - 120 päivää välillä). Esikoista toivoimme alulle 10kk ja sinä aikana saimme 2 keskenmenoa. Tuona aikana testejä todellakin kului! Esikoisen jälkeen meitä on siunattu vielä kahdella lapsosella ja vielä kuopusta toivoessa ehdin tuhlata varmaan 10 testiä, joista 3 plussatestin jälkeenkin (kun pelkäsin niin kovasti keskenmenoa).

Ja oikeassa elämässä olen ihan järkeväksi ja maltilliseksi tiedetty ihminen. Mutta tässä asiassa ei vain ole järkipuhe riittänyt. Onneksi enää ei tarvitse panikoida ;)

Niin tai sitten on niitä, joilla on epäsäännöllinen kierto ja täytyy testailla usein...ja siis useimmiten pettyä.

Jatkan vielä, että ainoa raskausoireeni ikinä on ollut iso maha ja kaksi viivaa tikussa...joten sellasella 28-50 päivän kierroilla tulee testailtua välillä varmuuden vuoksi...

Mnjoo... Mullaki kierto oli 32-64 päivää, joten periaatteessa tiedän mistä puhut. Mutta käytännössä; haittaako se jos asia varmistuu parin viikon viiveellä?

Noh...kyllä se ihan kiva on tietää, että onko vai ei, jos vaikka on bilettään lähössä...siis varmistan että voi rauhassa vetää lärvit ;).

Alkuperäinen kirjoittaja aa:

Siis hä??? Kyllä mä haluan tietää ajoissa olenko raskaana ihan siitäkin syystä ettei tartte miettiä asiaa. helpompi testaa. nimim. epäsäännöllinen kierto

Mä ikinä tehny testiä ellei edellisistä menkoista ainaki pari kk. Halusin olla varma, ja liian aikasin voi näyttää negaa vaikka olisikin +.

Sä olet sä. Jotkut muut ehkä testaakin useammin ja ovat iloisia, et on edullisempia ja isompia pakkauskokoja. Varsinkin jos ei het tärppää. Ei niit tarvihe yhes kierros kaikkia käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:

Mä ikinä tehny testiä ellei edellisistä menkoista ainaki pari kk. Halusin olla varma, ja liian aikasin voi näyttää negaa vaikka olisikin +.

Sä olet sä. Jotkut muut ehkä testaakin useammin ja ovat iloisia, et on edullisempia ja isompia pakkauskokoja. Varsinkin jos ei het tärppää. Ei niit tarvihe yhes kierros kaikkia käyttää.

Juuri näin. Itse en viitsi odottaa 2kk puuttuvia menkkoja monista eri syistä, vaan on turvallisempaa aina testailla silloin tällöin. Ja jos negaa näyttää, niin sitten testaa vielä myöhemmin uudelleen, jos on mahdollisuus että ei vielä näytä positiivista.

Että kukin tavallaan.

tähän yhdyn.... ei kaikil ni helposti tärppää. kaks ekaa mul iha norm kierron aikaan.. kolmas odottaa...........

Kyl niitä vuosien varrella on kulunu monta kymmentä. Kun joka ikinen kuukausi testaa negan niin kylhän niitä vuodessa kertyy.
Esikoista yrittäessä niitä paloi (ja myöhemminkin ). Sitä kun toivoo että joskus näyttäis testi plussaa niin niitä testaileekin sitten urakalla.

Yhteistyössä