10 syytä miksi homojen avioliittoja ei pidä sallia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
1) Being gay is not natural. Real Americans always reject unnatural things like eyeglasses, polyester, and air conditioning.

2) Gay marriage will encourage people to be gay, in the same way that hanging around tall people will make you tall.

3) Legalizing gay marriage will open the door to all kinds of crazy behavior. People may even wish to marry their pets because a dog has legal standing and can sign a marriage contract.

4) Straight marriage has been around a long time and hasn't changed at all; women are still property, blacks still can't marry whites, and divorce is still illegal.

5) Straight marriage will be less meaningful if gay marriage were allowed; the sanctity of Britney Spears' 55-hour just-for-fun marriage would be destroyed.

6) Straight marriages are valid because they produce children. Gay couples, infertile couples, and old people shouldn't be allowed to marry because our orphanages aren't full yet, and the world needs more children.

7) Obviously gay parents will raise gay children, since straight parents only raise straight children.

8) Gay marriage is not supported by religion. In a theocracy like ours, the values of one religion are imposed on the entire country. That's why we have only one religion in America.

9) Children can never succeed without a male and a female role model at home. That's why we as a society expressly forbid single parents to raise children.

10) Gay marriage will change the foundation of society; we could never adapt to new social norms, just like we haven't adapted to cars, the service-sector economy, or longer life spans.

Sain hyvät naurut näistä! :D :D Itse olen lesbo, ja kun liityin kyseiseen ryhmään Facebookissa, niin kyllä melkoista ihmestystä herätti ostikko, kun eivät ihmiset käyneet lukemassa näitä! Ja sama monet ovat liittyneet ryhmään, eivätkä ole ymmärtäneet sarkasmia näissä ollenkaan, ja sitten avautuvat siellä seinällä, että homoavioliitot pitäisi kieltää! Oli kyllä hauska niitä lukea! :D

Ja siis, oma mielipiteeni on, että jokaisella on oma mielipide, enkä tuomitse ketään sen takia! :)

Mä olin tulossa tänne väittelemään kun luin tuon otsikon. Mutta tää olikin tosi hauska :D :D. Eniten kolahti sama kuin Liliillä :D.

Niin ja nikki Rollolainen saa tuon listan laatijasta itselleen kaverin. Hän kun on sitä mieltä että lapset kasvatetaan heteroiksi, vrt. nro. 7 :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä olin tulossa tänne väittelemään kun luin tuon otsikon. Mutta tää olikin tosi hauska :D :D. Eniten kolahti sama kuin Liliillä :D.

Niin ja nikki Rollolainen saa tuon listan laatijasta itselleen kaverin. Hän kun on sitä mieltä että lapset kasvatetaan heteroiksi, vrt. nro. 7 :D ;)

Onhan täällä moni (olen huomannut että varsinkin uskovainen) palstailija ollut sitä mieltä, että ei ole mahdollista että heidän lapsistaan tulee homoja, koska heidät kasvatetaan heteroiksi. Että sitä on edes turha spekuloida miten siihen suhtautuisi, koska ei sitä tule vaan tapahtumaan!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onhan täällä moni (olen huomannut että varsinkin uskovainen) palstailija ollut sitä mieltä, että ei ole mahdollista että heidän lapsistaan tulee homoja, koska heidät kasvatetaan heteroiksi. Että sitä on edes turha spekuloida miten siihen suhtautuisi, koska ei sitä tule vaan tapahtumaan!

Niin se vaan on, normaalissa perheessä kasvaneista lapsista ei tule homoja. Enkä ole uskovainen.

Niin se vaan on, normaalissa perheessä kasvaneista lapsista ei tule homoja. Enkä ole uskovainen.

No on on :D. Samalla tavalla kuin jos bylsii kirves sängyn alla niin salee tulee poika :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
No on on :D. Samalla tavalla kuin jos bylsii kirves sängyn alla niin salee tulee poika :xmas:

Sinähän sen tiedät, kahden pojan äitinä :xmas:
Fakta on saletti.

Nii ja kirves meidän talouteen on tullut vuosi sitten, eikä se oo koskaan ollut edes sisällä, saati sängyn alla. Mutta on se silti kirveen ansiota :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Niin se vaan on, NORMAALISSA perheessä kasvaneista lapsista ei tule homoja. Enkä ole uskovainen.

Hehheh... :D

Onkohan muuten oikeesti tehty jotain tutkimusta, että onko homoperheissä kasvaneet lapset jotenkin todennäköisemmin homoja, vai vaikuttaako tuo millään tavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Niin se vaan on, NORMAALISSA perheessä kasvaneista lapsista ei tule homoja. Enkä ole uskovainen.

Onkohan muuten oikeesti tehty jotain tutkimusta, että onko homoperheissä kasvaneet lapset jotenkin todennäköisemmin homoja, vai vaikuttaako tuo millään tavalla?

On tehty. Ei vaikuta.

No olis varmaan aika rahojen haaskausta tutkia asiaa, jossa lopputulos riippuu biologisista seikoista joihin ei voi kasvatuksella vaikuttaa. Tai no, tietty varmaan sillä tasolla, että oikein tiukoissa ja kapeakatseisissa perheissä lapset saattavat salata homoutensa ja kärsiä.

Ja toisaalta, on niitä typeriä tutkimuksia tehty muitakin :)

Tuohon en tiedä, mutta väitänpä että ainakin suurin osa homoista tulee niistä NORMAALEISTA perheistä, missä on ollut näppärä ydinperhe ja isosisko ja isoveli, joista muuten kumpikaan ei jostain syystä ole homoja. Että oisko se nyt vaan niin, että toiset on ja toiset ei. Ja hyvin tänne mahdutaan kaikki.

On tehty. Ei vaikuta.

Täällä suomessa, jenkeissä, missä? Muistatko yhtään millainen tutkimus se oli?
Tiedän kyllä, että homous on synnynnäistä jollain tavalla, mutta ilmeisesti ei kokonaan, vaan siihen vaikuttaa kyllä ympäristökin jne. Ja ei, mulla ei ole mitään homoja vastaan, eikä mua haittaa vaikka homoperheissä kasvaisikin vaan homoja:)

No olis varmaan aika rahojen haaskausta tutkia asiaa, jossa lopputulos riippuu biologisista seikoista joihin ei voi kasvatuksella vaikuttaa. Tai no, tietty varmaan sillä tasolla, että oikein tiukoissa ja kapeakatseisissa perheissä lapset saattavat salata homoutensa ja kärsiä.

Ja toisaalta, on niitä typeriä tutkimuksia tehty muitakin :)

Paras lienee, että onneton ihminen ei ole onnellinen :D Se on muuten totta se :D

höö höö. Homoja tulee kaikenlaisista perheistä. Uskovaisissa tai muuten vaan tiukkalinjaisessa perheessä kasvaneen tuskin vaan niin helppoa olla sitä mitä todella on. Ite olen täys hetero, mutta mulla ei oo mitään homoavioliittoja tai adoptiota vastaan. SUVAITSEVAISUUTTA ihmiset!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
höö höö. Homoja tulee kaikenlaisista perheistä. Uskovaisissa tai muuten vaan tiukkalinjaisessa perheessä kasvaneen tuskin vaan niin helppoa olla sitä mitä todella on. Ite olen täys hetero, mutta mulla ei oo mitään homoavioliittoja tai adoptiota vastaan. SUVAITSEVAISUUTTA ihmiset!

Mä en oo ikinä uskonu että on sellasta asiaa ku "täyshetero" ... toki sellaista käytöstä, mutta että ihminen vois olla ihan vaan täysin hetero tai täysin homo. Ettei koskaan ihastuisi millään tasolla oman sukupuolensa edustajaan... tai tuntisi mitään sellasta, meidät on vaan kasvatettu tukahduttamaan se.

On tehty. Ei vaikuta.

Täällä suomessa, jenkeissä, missä? Muistatko yhtään millainen tutkimus se oli?
Tiedän kyllä, että homous on synnynnäistä jollain tavalla, mutta ilmeisesti ei kokonaan, vaan siihen vaikuttaa kyllä ympäristökin jne. Ja ei, mulla ei ole mitään homoja vastaan, eikä mua haittaa vaikka homoperheissä kasvaisikin vaan homoja:)

"Sukupuoli-indentiteetin kohdalla tutkimuksien tulokset ovat hyvin selke?t. Miss??n tutkimuksessa ei ole todettu homoseksuaalisten vanhempien lapsilla poikkeavuutta. Lapset ja aikuiset pitiv?t itse??n tytt?in? tai poikina, naisina tai miehin? biologisen sukupuolensa mukaisesti (Kirkpatrick et al., 1981; Golombok et al., 1983; Green, 1978; Green et al., 1986; Golombok et al., 1997). Tutkimukset koskevat yli 300 homo- tai lesbovanhemman j?lkel?ist? (Patterson, 1992)."

tp://pre20031103.stm.fi/suomi/pao/rekparisuhde/osa1_3.htm#3

Ne on varmasti vaan suvaitsevampia homoja kohtaan...mutta ei se suvaitsevaisuus ihmisestä homoa tee..

Yhteistyössä