?
?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin se vaan on, NORMAALISSA perheessä kasvaneista lapsista ei tule homoja. Enkä ole uskovainen.
Hehheh...![]()
Onkohan muuten oikeesti tehty jotain tutkimusta, että onko homoperheissä kasvaneet lapset jotenkin todennäköisemmin homoja, vai vaikuttaako tuo millään tavalla?
On tehty. Ei vaikuta.
Täällä suomessa, jenkeissä, missä? Muistatko yhtään millainen tutkimus se oli?
Tiedän kyllä, että homous on synnynnäistä jollain tavalla, mutta ilmeisesti ei kokonaan, vaan siihen vaikuttaa kyllä ympäristökin jne. Ja ei, mulla ei ole mitään homoja vastaan, eikä mua haittaa vaikka homoperheissä kasvaisikin vaan homoja![]()
"Sukupuoli-indentiteetin kohdalla tutkimuksien tulokset ovat hyvin selke?t. Miss??n tutkimuksessa ei ole todettu homoseksuaalisten vanhempien lapsilla poikkeavuutta. Lapset ja aikuiset pitiv?t itse??n tytt?in? tai poikina, naisina tai miehin? biologisen sukupuolensa mukaisesti (Kirkpatrick et al., 1981; Golombok et al., 1983; Green, 1978; Green et al., 1986; Golombok et al., 1997). Tutkimukset koskevat yli 300 homo- tai lesbovanhemman j?lkel?ist? (Patterson, 1992)."
tp://pre20031103.stm.fi/suomi/pao/rekparisuhde/osa1_3.htm#3
Joo, mutta eihän tossa puhuta seksuaalisesta suuntautimisesta mitään...? vai? Siitä että ne tuntee itsensä tytöiksi tai pojiksi biologisen sukupuolen mukaan.