Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Kenkiä...eikä tekis tiukkaakaan saada tota summaa menee niihin..
Millaisia kenkiä? =)
Kaikenlaisia kivoja ja erikoisia..mä kun olen vähän kenkäfriikki B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Kenkiä...eikä tekis tiukkaakaan saada tota summaa menee niihin..
Millaisia kenkiä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Ostaisin lentolipun.
Minne lähtisit? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Ostaisin lentolipun.
Minne lähtisit? =)
En sen kauempana kuin täällä kotimaassa. Lähtisin katsomaan äitini uutta huushollia, johon hän on perjantaina muuttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:Ostaisin lentolipun.
Minne lähtisit? =)
En sen kauempana kuin täällä kotimaassa. Lähtisin katsomaan äitini uutta huushollia, johon hän on perjantaina muuttanut.
Kuulostaa kivalta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:vaikka ei sitä sinun puhumaasi satasta sitä varten taivaasta tipahtaisikaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Mä ostaisin mpkypärän niin pääsisin miehen "tarakalle" istumaan ja kait sitä vois lopuilla ostaa bensaa että päästään eteenpäin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tatitar:vaikka ei sitä sinun puhumaasi satasta sitä varten taivaasta tipahtaisikaan.![]()
Toivotaan että tipahtaa![]()