Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Vituttaa niin paljon, että voi olla että tuo viinakaappi tänään aukeaa.
Ja mä en yleensä edes juo vitutukseen, että voitte kuvitella tämän tilanteen vakavuuden täällä juuri nyt.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Vituttaa niin paljon, että voi olla että tuo viinakaappi tänään aukeaa.
Ja mä en yleensä edes juo vitutukseen, että voitte kuvitella tämän tilanteen vakavuuden täällä juuri nyt.. :kieh:
:| mikä mättää?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:B) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:![]()
Olen jälleen tänään juonut kokonaisen tölkin rekordelig raparperi-mansikka -siideriä. trallallaa :attn:
Onkosh muita kännikaloja paikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Vituttaa niin paljon, että voi olla että tuo viinakaappi tänään aukeaa.
Mä oon hukannut kihla ja vihkisormuksen jonnekin...
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Vituttaa niin paljon, että voi olla että tuo viinakaappi tänään aukeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:B) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:![]()
Olen jälleen tänään juonut kokonaisen tölkin rekordelig raparperi-mansikka -siideriä. trallallaa :attn:
Onkosh muita kännikaloja paikalla?