Meidän 10kk vanha tyttö on alkanut mielestäni pelkäämään paljonkin asioita. Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota oli se asia, kun välillä nostan tytön kainaloiden alta syliin ja muka sitten "heitän"(en päästä otetta missään vaiheessa irti, vaan mun käsien varassa on kokoajan) tyttöä vähän korkeammalle. Ennen tuo juttu oli tosi hauskaa tytön mielestä, mutta nyt alkaa vapisemaan ja itkemään
Minä en ymmärrä mistä tytölle on tullut tuohon asiaan pelko! Muulloinkin alkaa tutisemaan, jos ei ole tiukasti sylissä, vaan vaikka esimerkiksi nostamisvaiheessa joutuu olemaan irti äidistä/isistä.
Mitään vahinkoa ei ole sattunut, että pelkäisi siksi, mistä tuo on voinut tulla?
Tytyllä on myös menossa eroahdistus ja vierastusvaihe. Vieraassa paikassa ollaan itkuisempia, ja jos äiti jää jonnekkin oven taakse niin silloin pääsee tytöltä kauhea parku...
Säälittää, kun toinen on niin herkässä iässä
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mä tässä eniten pelkään, että jos joku onkin tehnyt tytölle jotain minkä takia on alkanut pelkäämään...
Mitään vahinkoa ei ole sattunut, että pelkäisi siksi, mistä tuo on voinut tulla?
Tytyllä on myös menossa eroahdistus ja vierastusvaihe. Vieraassa paikassa ollaan itkuisempia, ja jos äiti jää jonnekkin oven taakse niin silloin pääsee tytöltä kauhea parku...
Säälittää, kun toinen on niin herkässä iässä
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mä tässä eniten pelkään, että jos joku onkin tehnyt tytölle jotain minkä takia on alkanut pelkäämään...