10kk yöunista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Kuinka pitkät yöunet teidän vauvat nukkuvat? Milloin menevät nukkumaan ja milloin heräävät?

Meillä nukuttaan yleensä 10-10,5h yöllä. Nukkumaan menee klo 20.30 ja herää 6.30-7. Tosin tänä aamuna jo klo 6 kun oli pakko laittaa klo 20 nukkumaan (nukkui tosi huonosti päiväunia).
Olisi niin ihanaa jos tuon lapsen saisi aamuisin nukkumaan edes sinne klo 7.30-8 asti!

meillä sama, ja ainut konsti on mennä itse ajoissa nukkumaan, eli ennen klo 23a. jos kukkuu itse myöhään niin varmasti väsyttää. onneksi aamut alkaa olla valoisia, se vähän helpottaa. oikeastaan odotan niitä kevät ja kesäaamuja, kun pääsee aikasin vaunulenkille =)

on täysin normaaliaika herätä! Meilläkin vauva herää aina 6-7 aikaan, ja sopii hyvin. Siihen aikaan isäkin herää aina töihin arkena, ja ei sitä viikonloppunakaan nukuta kauempaa. Aamulla jaksaa tehdä kaikkea. Illalla koko perhe nukkumaan noin 21.30.

Meilla nukkumaan n.21 ja herataan 7. Heraillaan 0-3 kertaa. Ennen nukkui 8-9, mutta muuttui n. kuukausi sitten. Toin aina valilla onnistaa, tanaan herattiin vasta 7.45 :). Mulle on itselle tosi suuri ero heraanko 7 vai 8, ihan erilainen olo on aamulla. Eika edes auta jos menen sen tunnin aikaisemmin vastaavasti nukkumaan, kello 7 on vaan mun keholle liian aikaisin. Mutta kai taa tasta taas joskus muuttuu.

Kyllä mulla on normaali nukkumaan meno aika klo 22-22.30. Saahan sitä kai kuitenkin haaveilla niistä vähän pidemmistä aamuista :) Mukava kuitenkin kuulla että muillakin herätään samoihin aikoihin. Omissa tuttavaperheissä kun lapset nukkuvat sinne klo 8-9 aamuisin, mutta menevät kyllä myöhemmin myös nukkumaan.
Onneksi viikonloppuisin noustaan miehen kanssa vuoroaamuin niin edes kerran viikossa saa nukkua pitkään.

Kyllä mulla on normaali nukkumaan meno aika klo 22-22.30. Saahan sitä kai kuitenkin haaveilla niistä vähän pidemmistä aamuista :) Mukava kuitenkin kuulla että muillakin herätään samoihin aikoihin. Omissa tuttavaperheissä kun lapset nukkuvat sinne klo 8-9 aamuisin, mutta menevät kyllä myöhemmin myös nukkumaan.
Onneksi viikonloppuisin noustaan miehen kanssa vuoroaamuin niin edes kerran viikossa saa nukkua pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Meilla nukkumaan n.21 ja herataan 7. Heraillaan 0-3 kertaa. Ennen nukkui 8-9, mutta muuttui n. kuukausi sitten. Toin aina valilla onnistaa, tanaan herattiin vasta 7.45 :). Mulle on itselle tosi suuri ero heraanko 7 vai 8, ihan erilainen olo on aamulla. Eika edes auta jos menen sen tunnin aikaisemmin vastaavasti nukkumaan, kello 7 on vaan mun keholle liian aikaisin. Mutta kai taa tasta taas joskus muuttuu.

Mietityttää vaan, että mahtaa töihin lähtö olla sulle vaikeeta?

Yhteistyössä