10v jälkeenkään en vaan prkl tajua tuota tupajäärää jota myös miehekseni kutsun!!

05.01.2011
831
0
16
Herra tuli töistä kotiin toinen poski AIVAN turvoksissa, ihan kauhean näköisenä. Juurihoidettu hammas/ien tulehtunut, varmaan mätää täynnä ja mösjöön murheena on se että mä huomasin sen! Se olis vaan odottanut, että menee ohi itsekseen... kun nyt on iso ressi ja huokailu, kun joutuu huomenna lääkäriin, kun ikävä vaimoihminen pakottaa :headwall::headwall:

Miehet. Miehet. MIEHET!

Tyypillinen miespotilas: 'On ollut kipua siellä, täällä ja tuossa'
Minä: 'Oletteko ottaneet sitä XXX-kipulääkettä jota teille on määrätty?'
Miespotilas: 'En'
Minä: 'No sitä kannattaisi kyllä kokeilla'
Miespotilas: 'Ei kai nyt semmosta....'
Voihan miehuus sentään :D

Miehet. Miehet. MIEHET!

Tyypillinen miespotilas: 'On ollut kipua siellä, täällä ja tuossa'
Minä: 'Oletteko ottaneet sitä XXX-kipulääkettä jota teille on määrätty?'
Miespotilas: 'En'
Minä: 'No sitä kannattaisi kyllä kokeilla'
Miespotilas: 'Ei kai nyt semmosta....'
Voihan miehuus sentään :D

No just näin! Jos on kirves päässä, niin ei ongelmaa jos ovista mahtuu :D

mä muistan ikuisesti yhen miehen joka oli sirkkelöinyt sormensa irti, herra oli laittanu sormen talteen, kietonu paidan tukoksi käteen, jatkanu puuhommat loppuun ja vasta sitten lähteny päivystykseen :o

mä muistan ikuisesti yhen miehen joka oli sirkkelöinyt sormensa irti, herra oli laittanu sormen talteen, kietonu paidan tukoksi käteen, jatkanu puuhommat loppuun ja vasta sitten lähteny päivystykseen :o

No jos töissä kävis miehellä noin (vastaavaa voisi tapahtua hänen töissä) niin voisin kuvitella, että samoin toimisi! Kerran se yritti livahtaa töihin melkein 40 kuumeessa, kunnes pysäytin ja pakotin petiin... voi elämä ton kanssa :xmas:

Tuttu tunne :D

Anopillakin. Vaikka se on tuntenut miehensä jo siis yli 30 vuotta.
Mutta kylmän viileesti jätti osastolle paisetta hoitelemaan, vaikka olis hingunnut kotiin- eihän siellä näet voi tupakkia poltella niin tiuhaan mitä kotioloissa.
Mä en ole appiukkoa vielä niin sairaana nähnytkään, etteikö se vääntäytyis savuille. :whistle:
Kaks lääkäriä ja kirurgi olivat sitä mieltä että tosiaan, tää PITÄÄ hoitaa nyt sairaalassa ihan ja appi sitä mieltä että eihän tässä nyt mittään.........

Sä valitat täällä joka päivä! Ensin lapsista, nyt miehestä.
On sun elämäs rankkaa, olisko kannattanut valita toisin.
Mitä jos sun miehes valittais netissä millainen vaimo olet, tai sun lapset kertois, että olet huono äiti?

Isä ajo aikoinaan sirkkelillä surmensa halki. Oli villapaalista ottanut muovia ja teipillä pistänyt muovin sormen ympäri. Olis jatkanut töitä,mutta veri tahri panelit. Lääkäri harsi sormen kasaan, mutta sitten se yllätykseksi tulehtui ja isä joutui saksilla poistamaan kiinitetyn osan. Aika toimiva piikkisormi siitä tuli.

Meillä toisinpäin. Itselleni on "opetettu", että lääkäriin/sairaalaan mennään vasta kun oikeasti kuolema kolkuttaa olkapäälle. Mies sen sijaan on joka ainoasta asiasta ensimmäisenä menossa lääkäriin. Tästä saadaan kyllä jatkuvasti riitaa aikaiseksi, kun mies olisi lasten kanssakin joka ainoaa korvatulehdusta menossa näyttämään heti lääkärille.

Mitä jos sun miehes valittais netissä millainen vaimo olet, tai sun lapset kertois, että olet huono äiti?

No joo, toisaalta ymmärrän sun pointin. Mutta toisaalta, jos ja kun ihmistä vtuttaa, eikö tää oo ihan oikea paikka se purkaa? Ei kai siitä tarvi muitten vtuuntua? Toisten harmituksen aiheet ja syyt tuntuu usein pieniltä ja aiheettomilta, mutta ao henkilöstä ehkä ei. Kyllä säkin varmaan nariset säästä tms jos sillä hetkellä se rasittaa.

No joo, toisaalta ymmärrän sun pointin. Mutta toisaalta, jos ja kun ihmistä vtuttaa, eikö tää oo ihan oikea paikka se purkaa? Ei kai siitä tarvi muitten vtuuntua? Toisten harmituksen aiheet ja syyt tuntuu usein pieniltä ja aiheettomilta, mutta ao henkilöstä ehkä ei. Kyllä säkin varmaan nariset säästä tms jos sillä hetkellä se rasittaa.

Sori kun tunkeen teidän keskusteluun mutta minusta tämä keskustelu oli ihan aiheellinen että ei tässä ihan turhasta jupistu! Noita juttuja kun lukee niin onkohan kuitenkin niin että miesten lyhyempi elinikä ei johdu vain siitä että ne on "heikompi sukupuoli" vaan siitä että ne ei mene ajoissa lääkärin hoitoon ja kuolevat mielummin "saappaat jalassa" työn ääreen kun viruvat vihanneksena sairaalan pedissä? Eli se tilastollinen naisten pitempi elinikä ei välttämättä ole parempaa elämän laatua. Ehkä tuossa miesten elämäntyylissä on ripaus "järkeäkin" että eletään se elämä mikä on annettu niin täysillä ja kuolema korjaa sitten kun korjaa jne...

Pakko palata tähän kun lukaisin nyt viestit...

Se on melko hassua miten joku tulkitsee mun kirjoitukset siten että "valitan joka päivä"... esim tämä asia on sellainen arkinen omituisuus, mikä hetken ottaa kupoliin mutta kuten varmaan muista viesteistä voi päätellä, naurattaa todellisuudessa enemmän kuin harmittaa.

Mitä lapsiini tulee, heistä en ole kertaakaan valittanut. Olen miettinyt minua askarruttavaa asiaa ääneen, mutta ilman minkäänlaista tarkoitusta valittaa. Ja jos joku jaksaisi hakea mun kaikki avaukset, voisi todeta että melko rasittavalla tavalla olen tuonut enemmän esille onneani kuin epäkohtia elämästäni (joita ei montaakaan ole, jos tämän viikon suurin murhe on rikkoutunut kirja ja miehen haluttomuus mennä lääkäriin).

Minusta nimenomaan tällaisessa foorumissa on mukava purnata ne arkiset asiat, avautua sellaisesta mikä ei kauan vaivaa etenkään jos sen tosiaan saa purkaa. Koska niihin oikeisiin ongelmiin etsisin kyllä avun muualta.

Aion vastaisuudessakin avata keskusteluja milloin mistäkin mua askarruttavasta tai muuten vaan ajankohtaisesta asiasta. Jos ahdistaa, älä avaa niitä. Käy vattalles jos on paha olla.

Niin ja mies soittaa hammaslääkäriajan heti aamulla, asia käsiteltiin loppuun aika nopeesti. Mut onhan toi melko huvittavaa silti, näyttää ihan possulta pää turvoksissa ja esittää ettei tunnu missään:heart:

Mun isä kaatu yks talvi illalla pyörällä ojaan oikein kunnolla ja nilkka meni poikki (lääkärien mukaan roikku "nahan varassa") niin mitä tekee minun isä. No taluttaa pyörän kotiin n. kilometrin matkan ja sanoo kotona äidilleni että nilkka tais nyrjähtää ja painuu buranan voimalla nukkumaan. Aamulla kun nilkka oli ihan turvonnut ja todella kipeä isä antaa äidin viedä sen sairaalaan. Alkoholia oli isäni silloin nauttinut mutta äidin mukaan isä ei ollut ollut humalassa, parilla käynyt. Kun kysyin isältä että miksi ei soittanut äitiä hakemaan tai mua (asun 10 minuutin ajomatkan päässä) niin ei kuulema halunnut häiritä turhan takia! Nyt sillä on nilkka rakennettu uusiksi ja toki välillä vaivaa, mutta ei kyllä valita.
Mä olisin varmaan jääny kuolemaan sinne ojan pohjalle :D

Uusimmat

Yhteistyössä