11/9. WTC-iskujen 10v. muistopäivä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiitu"

Vieras
Minkälaisia ajatuksia tämä kyseinen päivä herättää? Mitä itse ajattelet itse iskuista,uskotko viralliseen vai salaliittoteoreetikoiden versioon tapahtuneesta?Missä olit kun kuulit iskuista?

Kotona muistan olleeni ja katselleeni kun lentokoneet iskivät torneihin.
Sillon se tuntui hyvältä viihteeltä.
Ei se nyt enää viihteeltä tunnu. En ajattele oikein mitään, taidan olla kyllästynyt jo koko aiheeseen, kun siitä on 10 vuotta jauhettu.

Nopeasti on aika mennyt, ihan kuin se ois pari vuotta sitten tapahtunu.

Omalta osaltani voisin myös vastata. Eli 10v. sitten oli linja-autossa,palaamassa lukiosta kotiinpäin kun kuulin iskuista radiosta.

Välillä olen miettinyt ihmeissäni niitä outoja yksityiskohtia,mitä iskuihin liittyy, mutta silti uskon kyllä viralliseen versioon tapahtuneesta. Toivon,että USA säästyy muistopäivänään terrorismilta.

Olin kotona ja laitoin telkkarin auki katsoakseni uutiset...ja se kaikki lävähti naamalle. Noita teorioita on valtavasti, viimeinen on se, että juutalaiset ovat tämän terrori-iskun takana, ei Al Qaida..Pras dokkari tuosta on tuo Fahrenheit 9/11 jonka katson tänäänkin kun se tuolta töllöstä tulee....uskonko siihen, onkin sitten toinen juttu.

Katsoin kotona telkasta livekuvaa toisen koneen iskeytymisestä. Oli epätodellista, ja vaikutti joltain leffalta. Mutta olen kyllästynyt aiheeseen, joka hemmetin vuosi siitä jauhetaan melkein koko syyskuu, ei tämä kymmenvuotispäivä hetkauta.

Miltä kanavalta tulee Fahrenheit?
Olin silloin 15-vuotias, kotona katsoin uutisia. En kyllä muista yhtään mitä silloin ajattelin, WTC ei ollut minulle tuttu asia.

Olin yläaste-ikäinen silloin...Katsottiin vanhempieni kanssa uutisia, se oli aivan kamalaa katsottavaa. Seuraavana päivänä oli muistaakseni koulua ja siellä puhuttiin paljon aiheesta, ja muistan että meillä oli käsityön tunnit ja opettaja oli tuonut radion luokkaan että kuulee uusimmat tiedot.

Onko siitä jo noin kauan? :O

En ajattele asiaa sen kummemmin, en pohdi teorioita ja silleen.
Sen muistan että olin ihan koomasssa, niin kovassa flunssassa ja silloinen tuore poikaystävä (nykyinen aviomies, en tiedä milloin entinen sellainen) ryntäs mun syvää rauhaani häiritsemään, katkaisi mun toiselta kanavalta suorittaman sarjanautinnon ja sopotti jotain käsittämätöntä amerikoista.

Ei yhtään olis jaksanut innostaa, enkä ymmärtänyt laisinkaan, miksi siitä piti viikkotolkulla jauhaa. JA joka uutispätkällä ja niitten välissä.

Tyhmä- olen.

Viimeksi muokattu:
olin nuorimman kanssa kotona, tv auki ja katsoin pöyristyneenä tapahtumia. Näin kun ne ihmiset sieltä tippuivat alas jne. Ja sit yhtäkkiä se eka rakennus sortui..ja sit toinenki. Omituista.

Yhteistyössä