Hei kanssasisaret!!! Totesin kauhukseni, ett oon tuolla listan yläosassa.. Jotain pitäs tapahtuu!! Maanantaina kävin ultrassa, kaikki kai ihan hyvin. Itse en jostain syystä oo kauheen positiivisella tuulella ovulaation suhteen. Eli meillä se siirto pitäs olla luomukiertoon.. Tällä viikolla. Plussaa vaan ei oo tullut.. Mulla on hyvinkin säännöllinen kierto ja lyhyt ja tunnen ovulaation aika-ajoin. Nyt en oo kyllä tuntenut, mutta kroppa antaa merkkejä. Oon pissinyt tikuille ja purkkiin ja vaikka mitä. Vois kai oikeesti jo koittaa rauhoittuu. Mää varmaan hajoon perjantaina jos testi ei oo positiivinen, koska en usko sen enään muuttuvan positiiviseksi. Huonolla tsäkällä siirtyy sitten ens kuuhun ja kiertoon se siirto, mutt ei kai vielä kannata heittää kirvestä kaivoon. Tietääkö kukaan, tehäänkö helsingin naikkarilla siirtoja lauantaina?? Mun mielestä ne puhui jotain siihen suuntaan, kun olin siellä punktiossa.
Omaa napaa siis hurjasti. Luen nytten mitä kaikille kuuluu! Tsemii kaikille ja jaksamista urakoissa!!