Tältä näyttää tämän päiväisen raskaustestin tulos. Tein testin heti ku tulin töistä ja pissa ehti olla rakossa noin 2,5 tuntia.
Aijaa.com - pp19 ja rv5 - 8281390.jpg
Mahtavaa, tulipa heti hyvä fiilis kun tulin palstalle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tältä näyttää tämän päiväisen raskaustestin tulos. Tein testin heti ku tulin töistä ja pissa ehti olla rakossa noin 2,5 tuntia.
Aijaa.com - pp19 ja rv5 - 8281390.jpg
Minä voisin myös tulla tähän ketjuun,eli 1.ivf tulossa vkolla 32 siirto jos kaikki onnistuu. Jännittää melko paljon,olen niin odottanut että hoidot alkaisi=) Ja sunnuntaina saan sitten aloittaa sumuttelut
Susirouva:Meillä näyttäisi olevan lähes sama aikatauluKiva kun jollakin yhtäaikaa:flower:
Mahtavaa sintu! Kyllä tuo edelleen vähän haalea on pp19 viivaksi, mutta selvästi vahvempi kuin se viiva viimeksi eli kyllä se merkkaisi, että jotain siellä on tapahtumassa! Onko sulla koska nyt se uusinta veritesti! Ajatella, jos se on nyt vaan myöhäinen kiinnittyminen. Kyllähän sulla on kokoajan vaisto sanonut että jotain tapahtuu. Tuu sit kertomaan, peukut on pystyssä!
Mulla on muuten kans kohtu taaksekallistunut ja selkäkipuja on kyllä ollut.
susirouva:Juu ilman muuta käyn täällä kertoilemassa tuntemuksia. Kirjoittelen myös tuolla Oysilaisten pinossa varmaankin =) Mulla ei ikä vielä tule vastaan,vaan endometrioosi....mutta pakko yrittää kaikki keinot että saisi edes sen yhden pikkuisen:heart: 5.v sitä on tässä yritetty. Jospa hoidoista olisi apua. Onko sulle tehty inseminaatioita vai oletteko suoraan ivf hoidossa? Meille ei lääkäri alkanut tekemään ollenkaan inssejä endon takia,kuulemma suoraan kovat keinot käyttöön.
Ainakin minä olen ottanut juurikin noin.Suprecurin käyttäjät: Miten olette käyttäneet? Voinko ottaa sumun klo7,klo12,klo17 ja klo22? vai pitääkö ottaa myös yöllä??
Minä ainaki olen laskenu kuukautisten ensimmäiseksi kiertopäiväksi aina sen päivän ku alkaa se kunnon vuoto. Näin ainakin mua ohjeistettu.Onnea Sintu!!! :flower:
Omaanapaa...Mä en nyt tiedä mikä kp mulla on?? Torstaina tuli veristä vuotoa kerran. Perjantaina tuli vain ruskeaa tuhrua. Lauantaina oli kipuja ja ruskeaa tuhrua paljon. La iltana pieni täplä veristä vuotoa. Sunnuntai aamuna jo selvästi menkat,mutta onko mulla ny kp 2 vai kenties kp 5???!!!
Mun pitää siis ilmottaa polille,kun heinäkuun menkat alkaa ja tänään en sit päässy linjoilta läpi!!! Oli vain 30min. soittoaika. Huomenna ois vasta uus mahis soitella..Enkä mä nyt edes tajua tätä kuvioo,kun IVF on vkolla 38,eli 10 vkoa vielä,niin pitääkö mun muka jo nyt alkaa sumuttelee,kun menkat pitää ilmottaa?? Siis onhan siinä putelissa 60 annosta eli n. 2kk:n satsi,mut.... Ja kun on niin super epäsäännöllinen kierto ilman clomeja niin mitähän koko hoidostakaan tulee..
Mua ahdistaa ja pelottaa ihan täysillä koko hoito. Mähän käyn psykologilla tän lapsettomuus-asian takia,mulla kun 8 vuotta menny jo.. Viime to murruin täysin vastaanotolla ja itkin silmät päästäni. Töissä ei tule työnteosta yhtikäs mitään,enkä jaksa hymyillä kotona,saati töissä. Olen asiakaspalvelualalla..Jos jokin ei asiakasta miellytä ja antaa palautetta,voisin räjähtää ja huutaa että eikö muka ole suurempia ongelmia ja murheita elämässä..Unohdan asioita kun keskityn vain pelkäämään ja suremaan..Psykologi laittoikin minut psykiatrille,joka määrittelee työkykyni. Psykologi oli kyllä sitä mieltä,että paussi töistä ois paikallaan,vaikka just vasta alkamassa 3 vko töissä kesäloman jälkeen.. Menen torstaina psykiatrille,huomenna psykologille.
Viimeaikoina onkin ollut niin alakuloinen olo ja mieli,että haluan olla vain miehen lähellä. Tarvitsen miestä koko ajan vierellä ja töissäkin iskee hillitön kaipuu ja itku meinaa tulla. Tämä kaikki pelottaa ja surettaa,voinko saada lasta koskaan ja miksi mulle käy näin?
Mulla on toinen päivä sumutteluja menossa,oireita pääkipu aamulla...ei muuta. Susirouva:sullakin ilmeisesti sumut menossa? tai ainakin oletan niin,koska siirto viikkoa ennen minuamiten on mennyt?
Onnea Sintu!!! :flower:
Omaanapaa...Mä en nyt tiedä mikä kp mulla on?? Torstaina tuli veristä vuotoa kerran. Perjantaina tuli vain ruskeaa tuhrua. Lauantaina oli kipuja ja ruskeaa tuhrua paljon. La iltana pieni täplä veristä vuotoa. Sunnuntai aamuna jo selvästi menkat,mutta onko mulla ny kp 2 vai kenties kp 5???!!!
Mun pitää siis ilmottaa polille,kun heinäkuun menkat alkaa ja tänään en sit päässy linjoilta läpi!!! Oli vain 30min. soittoaika. Huomenna ois vasta uus mahis soitella..Enkä mä nyt edes tajua tätä kuvioo,kun IVF on vkolla 38,eli 10 vkoa vielä,niin pitääkö mun muka jo nyt alkaa sumuttelee,kun menkat pitää ilmottaa?? Siis onhan siinä putelissa 60 annosta eli n. 2kk:n satsi,mut.... Ja kun on niin super epäsäännöllinen kierto ilman clomeja niin mitähän koko hoidostakaan tulee..
Mua ahdistaa ja pelottaa ihan täysillä koko hoito. Mähän käyn psykologilla tän lapsettomuus-asian takia,mulla kun 8 vuotta menny jo.. Viime to murruin täysin vastaanotolla ja itkin silmät päästäni. Töissä ei tule työnteosta yhtikäs mitään,enkä jaksa hymyillä kotona,saati töissä. Olen asiakaspalvelualalla..Jos jokin ei asiakasta miellytä ja antaa palautetta,voisin räjähtää ja huutaa että eikö muka ole suurempia ongelmia ja murheita elämässä..Unohdan asioita kun keskityn vain pelkäämään ja suremaan..Psykologi laittoikin minut psykiatrille,joka määrittelee työkykyni. Psykologi oli kyllä sitä mieltä,että paussi töistä ois paikallaan,vaikka just vasta alkamassa 3 vko töissä kesäloman jälkeen.. Menen torstaina psykiatrille,huomenna psykologille.
Viimeaikoina onkin ollut niin alakuloinen olo ja mieli,että haluan olla vain miehen lähellä. Tarvitsen miestä koko ajan vierellä ja töissäkin iskee hillitön kaipuu ja itku meinaa tulla. Tämä kaikki pelottaa ja surettaa,voinko saada lasta koskaan ja miksi mulle käy näin?
Susirouva:hmm...minkälaisen ohjelman sitten olet saanut? Mun käsityksen mukaan sumuja on 2vkoa ja piikitystä sen jälkeen n.10 päivää. Vai tehdäänköhän sulle sitten lyhyellä kaavalla? Milloin pitäisi olla siirto?
Eipä ole meille paljoakaan kertoiltu näistä...ilmeisesti sitten jollain lyhyellä kaavalla. Kun siirto pitäisi olla ehkä 5.8-8.8?? Tuntuu kyllä siltä kuin silmät sidoksissa lähtisi näihin hoitoihin. Meillä on siis takana 3 inssiä, ja tästä ei aiempaa kokemusta. Aloitan piikittelyn ehkä 26.7, silloin mulla ainakin on käynti NKL:lla. Pitääkin kyllä soittaa sinne huomenna ja varmistella näitä. Huh.