11 kk herää aina huutaen aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
siis mikä tuota lyyliä vaivaa,miksi aina pitää herätä huudon kanssa?Aivan kuin sitä tympäisis herätä,muttei saa untakaan.Onko muilla samaa?
Taustaa sen verran että korvat olleet kipeinä jatkuvasti ja putkitettu kk sitten.Tyttö on muutenkin herkkä itkemään.Kipeänä ei ole nyt.
tämä kuopuksemme on aika haastava ollut syntymästään saakka,öisin herää edelleen ainakin 3 kertaa,8-kuiseksi asti heräsi 10 kertaa yössä.

kuopus herää kans aina huudon kanssa,niin päivä- kuin yöunilta.Olen sitä kanssa ihmetellyt,esikoinen heräs yleensä aina iloisesti höpötellen.Kuopus ollut meilläkin vaativampi,huonosti nukkuva,"vierastus" alkoi 2kk iässä jo,sairastellut ei kyllä ole juurikaan. N.1v paikkeilla oli jonkun 1-2kk kausi kun heräsi itsekseen rauhassa höpötellen,sitten taas alettiin heräämään itkien,ikää nyt 1v8kk.

meil joskus tuo reilu vuosikas herää päikkäreiltä täyden huudon kera,yritin nukuttaa uudestaa,silitellä,jutella ym mut rauhottu vasta ku sai maitoo.eli en osaa sanoa..ja meilki sairasteltu tooosi paljon

olen kohta ihan hukassa tuon tytön kanssa,aina eka ajatus että taasko on korvat kipeät.Sitä huutoa sitten jatkuu aina jonkun aikaa ennenkuin rauhoittuu.Mun täytyy itsekin herätä salaman nopeasti ettei herätä koko taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
meillä nyt 1,5v herää useimmiten huudon kanssa sekä päivä, että yöunilta ja myöskin hän on paljon sairastanut (korvia, sekä yleensä )

MIten reagoit tilanteeseen?Onko mitään apuja löytynyt?
Musta tuntuu että tyttö huutaa ihan tavan vuoksi jo.Alan olla jo aika tuskastunut tuohon jatkuvaan huutoon,kun ei tiedä mikä vaivaa.. joskus tuntuu että antaisiko huutaa huudon pois,paranisiko se sitten sillä vai ei.Vielä en ole tohtinut "huudattaa".

Alkuperäinen kirjoittaja meil:
Mulla ei manna ole muusta kokemusta. Myös päikkäreiltä herätään kiljumalla.

Voi ei :(
meillä tuo huutaminen on kuitenkin jotenkin outoa,ymmärtäisin jos huutais kun herää vähän aikaa ja sitten lopettaisi.Mutta tänäkin aamuna huuto jatkui lohduttomana puolisen tuntia,ennenkuin lopetti.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
meillä nyt 1,5v herää useimmiten huudon kanssa sekä päivä, että yöunilta ja myöskin hän on paljon sairastanut (korvia, sekä yleensä )

MIten reagoit tilanteeseen?Onko mitään apuja löytynyt?
Musta tuntuu että tyttö huutaa ihan tavan vuoksi jo.Alan olla jo aika tuskastunut tuohon jatkuvaan huutoon,kun ei tiedä mikä vaivaa.. joskus tuntuu että antaisiko huutaa huudon pois,paranisiko se sitten sillä vai ei.Vielä en ole tohtinut "huudattaa".

no poika tytyy sitten siihen, kun haen sängystä eli nostan syliini. Vain hyvin hyvin harvoin itku jatkuu enää sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Alkuperäinen kirjoittaja meil:
Mulla ei manna ole muusta kokemusta. Myös päikkäreiltä herätään kiljumalla.

Voi ei :(
meillä tuo huutaminen on kuitenkin jotenkin outoa,ymmärtäisin jos huutais kun herää vähän aikaa ja sitten lopettaisi.Mutta tänäkin aamuna huuto jatkui lohduttomana puolisen tuntia,ennenkuin lopetti.

Voi olla meillä tavallista huutaa puoli tuntia ihan vaan kiukkuaan. Mutta ollaan käyty aika paljon myös turhia keikkoja korvalääkärissä.

Mä en missään nimessä jättäis pientä lasta huutamaan yksin. Otan syliin ja rauhoittelen. Joskus pitää päästää hetkeksi lattialle kun ei halua ketään lähelle. Jokainen tuntee lapsensa parhaiten, mutta kukaan ei huuda siksi, että se olisi kivaa.

Niin siis edellisen pointti oli, että jos ei ole tavallista ja jatkuu niin käytä lääkärissä. Mieluiten erikoistuneella korvalääkärillä, koska heillä on paremmat korvalamput ja havaitsevat tulehduksen herkemmin.

Yhteistyössä