Ä
äippä:
Vieras
Hei, olisi mukava kuulla muiden 11 kuukauden ikäisten lasten päivärytmistä, syömisistä ym
Meillä tytöllä just menossa siirtyminen yksiin päikkäreihin. Riippuu siitä miten herää että nukkuuko yhdet vai kahdet. Jos herää 6:lta niin kahdet ja jos 7:ltä niin yhdet. jos nukkuu kahdet niin nukkuu noin 9-10 ja 14-15 ja jos yhdet niin 11.00/11.30-12.30/13.00. Iltaisin menee nukkumaan n. klo 20. Öisin heräilee välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt on onneksi nukkunut jonkin aikaa putkeen aamuyöhän (n. klo 04-05 asti), olen antanut sitten maitoa että saan nukahtamaan vielä hetkeksi, äiti kun ei jaksa nousta klo 5 
Ruokina on tähän asti syöty lähinnä kaupan soseita, nyt olisi tarkoitus siirtyä samaan ruokaan vanhempien kanssa. Jotenkin tuntuu vaan niin hankalalta kun ei keksi mitään järkevää. Reseptejä otan ilolla vastaan
Miehen kanssa kun syödään lähinnä jotain kiusauksia tai sitten ihan pihvejä tms. eikä juurikaan keitellä/höyrytellä mitään vihanneksia. Millaisia ruokia te olette tehneet? entäs välipaloina, mitä olette antaneet?
Mites noin muuten kulutatte aikaanne päivisin? Meillä aika menee lähinnä syödessä, nukkuessa, hiekkalaatikolla ja kotona leikkien. Leikkien keksimisessäkin olen niin huono ja tytöllä pitäisi olla koko ajan jotain aktiviteetteja muuten tylsistyy. Mitäs teillä puuhataan?
Tässäpä näitä, olisi mukava jakaa kokemuksia
Ruokina on tähän asti syöty lähinnä kaupan soseita, nyt olisi tarkoitus siirtyä samaan ruokaan vanhempien kanssa. Jotenkin tuntuu vaan niin hankalalta kun ei keksi mitään järkevää. Reseptejä otan ilolla vastaan
Mites noin muuten kulutatte aikaanne päivisin? Meillä aika menee lähinnä syödessä, nukkuessa, hiekkalaatikolla ja kotona leikkien. Leikkien keksimisessäkin olen niin huono ja tytöllä pitäisi olla koko ajan jotain aktiviteetteja muuten tylsistyy. Mitäs teillä puuhataan?
Tässäpä näitä, olisi mukava jakaa kokemuksia