A
aamuvirkun väsynyt äiti
Vieras
onko muilla tällaisia aamuvirkkuja? vauvani nukkuu toisin sanoen max 9 tunnin yöunet, hyvänä yönä nukkuu 20.30-4.30, huonona yönä saa käydä taputtelemassa 3 kertaa tuossa välissä. vauva itkee hysteerisenä, ei nukahda enää syliin eikä rinnalle...tässä alkaa äiti olla tosi uupunut ja keinoton. onko kokemusta onko vauvanne jossain vaiheessa ruvenneet itse nukkumaan pidempään? tätä meillä jatkunut nyt 2 kk, kävelee jo ja hyvin. ei ole ikinä nukkunut 7 myöhempään pienempänäkään.
minä kun luulin että kun ikää tulee lisää alkaa helpottaa, mutta meillä vaan pahenee.
päivämme jatkuu siten, että hyvänä aamuna saan nukkumaan 7-7.30-9 ja sitten taas iltapäivällä 1,5-2 tunnin päiväunet. oma arvioni on että vauvani ei kuitenkaan nuku liikaa, vaan tuo aamun uni on sitä mikä yöllä jää nukkumatta.
illalla syö ison lautasellisen puuroa, eli nälkäkään ei pitäisi olla.
silmät ristissä, tukka pystyssä, epätoivioinen äiti.
minä kun luulin että kun ikää tulee lisää alkaa helpottaa, mutta meillä vaan pahenee.
päivämme jatkuu siten, että hyvänä aamuna saan nukkumaan 7-7.30-9 ja sitten taas iltapäivällä 1,5-2 tunnin päiväunet. oma arvioni on että vauvani ei kuitenkaan nuku liikaa, vaan tuo aamun uni on sitä mikä yöllä jää nukkumatta.
illalla syö ison lautasellisen puuroa, eli nälkäkään ei pitäisi olla.
silmät ristissä, tukka pystyssä, epätoivioinen äiti.