11 v tytön joululahjat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
yks ostettuna, yks tiedossa mitä ostan, yksi vielä kysymysmerkkinä.

Ostin pelin, jota pelannut kaverin luona, en tiijä pelin nimee, siis sellaisia kupperja pinotaan eritavalla päällekkäin, mukana ajanottokello ja dvd-levy eri pinoamisvaihtoehdoista.
Sit saa stereot.
Ja se yks vois olla Seppälän lahjakortti.

3 lahjaa ostamme itse, lisäksi saa lahjoja mummeilta ja kummeilta
 

Yhteistyössä