"Kebabia vedetään takaisin ilmoittamattoman sianlihan vuoksi" 🤣😂

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sianlihaa tai-rasvaa on muissakin elintarvikkeissa, varsinkin vähittäiskaupan tuotteissa. Tänne tulleilla ei taida olla aavistustakaan mitä kaikkea on tullut suomessa syötyä.
 

Yhteistyössä