11 vuotiaan "kaverit" pitävät poikaa kaverina vain vapaa-ajalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Usis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Usis

Vieras
Koulussa saatetaan haukkua ja ei hyväksytä leikkeihin mukaan. On kuin ilmaa vaan, mutta aina koulun jälkeen tää yksikin poika tulee meille :o

Mitä tässä voi tehdä? Poika itkuinen kun ei ole kavereita. Auttaisko jos tälle pojalle sanois suoraan et miks ei oo koulussa kaveri?

Mun poika on kaikki välitunnit yksin :(

Kuulostaa tosi kamalalta sun pojan puolesta. :(
Mä tiedän ton tunteen ja tilanteen, kun olen itse ollut joskus samassa jamassa. Koulussa kukaan ei kehdannut kaveerata mun kanssani, koska olin muiden silmissä "erilainen". Mun kanssa oltiin kavereita vaan sillon kun ei kukaan muu ollut näkemässä; meillä tai 'salaisessa piilopaikassa' eli paikallisten juoppojen vanhassa nuotiopaikassa, jonne kukaan muu ei uskaltanut.

Mä sain ensimmäiset kunnon kaverit vasta yläasteella, kun ei onneksi joitakin ihmisiä kiinnostanut, että mitä joku idiootti heistä ajattelee. Kiusaaminenkin tuntui paljon helpommalta kestää, kun oli niitä ihan oikeitakin kavereita, eikä mitään takinkääntäjäjuntteja.

Me ollaan vuosi sit muutettu tälle paikkakunnalle ja lapsi höpöttää kokoajan että vihaa tätä paikkakuntaa ja haluaa takaisin vanhalle paikkakunnalle.

Kun täällä ei ole kavereita :( tosiasiassa siellä ei ketään käynyt meillä, vapaa-ajalla ei ollut ollenkaan kavereita. Täällä asia on toisinpäin.

Ja mua itkettää. Puhuttiin tänään pojan kanssa pitkä aika tästä. Itelläni ollut lapsuus samanlaista.

Kertoi että jos kaverit pelaa vaikka polttista tai hippaa koulussa ja hän menee kysymään et pääseekö mukaan niin todetaan vain ettei häntä hyväksytä.

Tää kaveri joka meillä melkein joka päivä käy, on haukkunut poikaa homoksi ja levittää tällaista koulussa

Yhteistyössä