:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huuhhaa

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 473
0
36
Ne ihmiset joille olen perheestäni keronut niin varmaan tajuaa tai sitten ei mä en vaan enään jaksa. Edelleen samaa paskaa ja asioiden selvittelyä. Vaikka luulin että kaikki nää olis nyt jäännyt taakse ja joku muu tekee päätökset mun puolesta.

ehkä ne tekee päätökset asiallisesti ja ammatti taidolla mene ja tiedä... Mä kannan huolta ja katson kauas tulevaisuuteen ja se ei yhden lapseni kohdalla näytä tällä hetkellä kovin valoisalta.

Kesäloma alkoi 2 viikkoa aikasemmin kuin muilla syy että opettaja ei pärjää koulussa vaan on yhtä tappelua kokoajan. Nyt ollaan samassa tilanteessa koulua oli mennyt 2 pv ja lapsi ei pääse kouluun kun ei opettaja pärjää... Kyse on erityisluokasta ja erityiopettajasta ja lapsesta joilla on ongelmia jotka on huomioitu kun luokkaa etsimme. Neljään vuoteen lapsi ei ole koulua käynnyt kunnolla siis olen sitä mieltä että ei ole sitä oppilaan vaatimaa oppimistasoa mikä pitäisi olla.

Valmiina syrjäytymään ja olemaan yksin. Kuka antaa mulle voimia taistella tämänkin taistelun loppuun ja vain nähdäkseni että minua kuunnellaan. Enään ei ole niitä ihania perhetyöntekijöitä jotka kannustivat ja sanoivat minulle että olen oikeassa kun vaadin ja vaadin.... Kuka kantaa minua nyt tähän tastoon....

Nyt tekisi mieli vain itkeä ja mennä nykkumaan mutta enhän mä voi olla väsynnyt tai loppu sillä mulla on perhe ja liuta lapsia joiden takia pitää jaksaa....

Minne asti olet vienyt jo asiaa? Mitä olet saanut vastaukseksi? Oletko ollut yhteydessä lääninhallitukseen? Onko kyse samasta opettajasta vai vaihtuuko opettaja aina?

Onko teillä lapsella hoitotaho jossakin, esim. omassa keskussairaalassa? Jos on, ota sinne yhteyttä lastenpkl:lle tai suoraan lasten kuntoutusohjaajaan. Sitä kautta sun pitäis saada apua ja tukea!!

Yhteistyössä