-12 kg ilmeisesti näkyy :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikas ihana <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikas ihana <3

Vieras
Mun itseluottamus on kasvanut huimasti, että en tiedä onko se se juttu vai karisseet kilot.
Mutta istuin tänään tyhjässä lounasravintolassa, join kahvia ja luin päivän lehteä. Ravintolaan tuli söpö
nuorimies, joka tilauksensa tehtyään tuli hakemaan mun pöydästä lehtiä ja jäi siihen kovin pitkäksi aikaa juttelemaan niitä näitä. Ja voi niitä katseita ja hymyjä ;D Otti siitä sitten yhden lehden, pysyi poissa ehkä viis minuuttia ja palasi takaisin. Ja istahti mun kanssa samaan pöytään, jatkoi juttujaan ja flirttasi :D Harmi, että ruoka tuli sille niin nopeesti, se poistui siitä sitten syömään sitä.

Mut ai ai ai, miten hyvältä tuntuikaan tuntemattoman miehen huomio ja seura :))

Oih.

Ja ennenkuin joku moralisoi, oon sinkku =)

Varattunahan ei ole enää sallittua puhua ventovieraille miehille saati flirttailla?

Mutta kyllä -10kg näkyy. Ja jos ei muuten, se näkyy sun hehkeempänä olemuksena :)

Kiva juttu, mutta olenko ainoa joka (kohta pian itsekin ex-pulskana) on pettynyt ihmisten suhtautumiseen? Siis sama ihminenhän sinä periaatteessa olet, viis siitä onko paino +12 vaiko -12kg...miksi muiden kiinnostus liittyy aina kiloihin, etenkin miesten? Onko maailma niin pinnallinen?

Voi, onneksi olkoon ihan sydämestä asti :) Kunpa itsekkin vielä joskus onnistuisin, jojoilen painoni kanssa, välillä saan pudotettua sen 5-10 kg, sitten loppuu motivaatio ja alan taas syödä, syödä ja syödä, sitten alan vihata peilikuvaani ja turvonnutta naamaani, taas aloitan alusta. Ja siis pudotettavaa olisi yhteensä noin 15kg.

Nyt on taas se tilanne, että olen paisunut takaisin vanhoihin mittoihin, ja tänään kaveri otti syntymäpäivillään kuvan minusta... Oli pakko mennä vessaan pyyhkimään kyyneleitä, niin lapselliselta kuin se kuulostaakin. Tuli sanoinkuvaamattoman paha olo kun tajusin jälleen epäonnistuneeni ja lihoneeni kamalan näköiseksi :(

Ihan kauheista mitoista, mä oon edelleenkin ylipainoinen mutta siitä onnekas, että mun läskit on jakautuneet oikein sopivasti. Mulla on kurveja, rintoja, kapea vyötärö ja pebaa. Marilyn Monroe-tyyppinen nainen siis. Mutta ehkä mä hehkuin siellä nurkkapöydässä muuten vain :D

Varattuna on toki lupa mun mielestä puhua vieraille etc, mutta tällä palstalla eletään toisenlaisella planeetalla kuin normielämässä..

=)

Kiva juttu, mutta olenko ainoa joka (kohta pian itsekin ex-pulskana) on pettynyt ihmisten suhtautumiseen? Siis sama ihminenhän sinä periaatteessa olet, viis siitä onko paino +12 vaiko -12kg...miksi muiden kiinnostus liittyy aina kiloihin, etenkin miesten? Onko maailma niin pinnallinen?

Mä oon huomannut ihan saman, ja se tuntuu inhottavalta. Mutta niin kai se sitten vaan on :(
Nykyaikana miehet haluaa naisen, joka painaa max 50kg. Kaikki muut on läskejä. Tikkulaihaksi mä en aio ikinä itteeni laihduttaa, oon omimillan näin kurvikkaana ja naisellisena. Jos en tämmöisenä kelpaa, niin eipä oo väliksi. Mun unelmien mies on kuitenkin ihan jotain muuta, kuin pinnallinen idiootti. Ja jos ei sellaista ole olemassa, niin se on sitten voivoi. Mä pärjään ja viihdyn vallan mainiosti itseksenikin.

En mä tiedä mahtaako nuo pudotetut kilot kauheasti mussa näkyä. Ehkä silleen, että vyötärö on kaventunut ja maha pienentynyt, kaksoisleuka kadonnut ja mun kasvonpiirteet on nyt selkeät ja kauniit. Mutta lihava mä oon edelleen, ihan kaikkien nykyajan mittapuiden mukaan. Mutta ehkä suurin muutos mussa on kuitenkin se mun oma hyvä olo, mikä varmaan loistaa uloskin päin. Mä oon tyytyväinen itseeni näitten kilojenikin kanssa vaikka mun laihari edelleen jatkuu.

Enpä tiedä. Mutta tän päiväisestä tuli ihan superhyvä mieli :) Ei mulle oo tämmöistä sattunut kai vielä koskaan :)

Mietin samaa silloin ku odotin kolmatta muksua ja ihan tolkuttoman raskauspahoinvoinnin takia paino tippui 7kg, tosi moni kavereita ja sukulaistätejä myöten sanoi mulle että näytän niin hyvältä kun oon laihtunut... Tuli vähän sellainen olo että oikeastiko mun pitää oksentaa päivästä toiseen, pyörtyillä kun hb on niin alhaalla ja olla ihan voimaton näyttääkseni hyvältä : /

Mutta ap:lle :flower:=)

Se on kanssa siinä, että kun oma itsetunto on kohdillaan niin paremmin huomaa ne toisten huomionosoitukset. Eli voihan tuo olla, että oot saanut huomiota pulskempanakin, mutta et oo vaan huomannut itse sitä :)

Mä olen laihtunut reilu 10 kiloa. Olin viime viikonloppuna todella pitkästä aikaa viihteellä, ja huomasin kyllä valtaisan eron miesten käytöksessä verrattuna siihen, kun viimeksi, lihavana, kävin baarissa.

Nyt miehiä suorastaan sai hätistellä ympäriltä, kun viime kerralla aika yksinäisen illan vietin. Kyllä tämä maailma vaan on pinnallinen paikka...

Mä olen laihtunut reilu 10 kiloa. Olin viime viikonloppuna todella pitkästä aikaa viihteellä, ja huomasin kyllä valtaisan eron miesten käytöksessä verrattuna siihen, kun viimeksi, lihavana, kävin baarissa.

Nyt miehiä suorastaan sai hätistellä ympäriltä, kun viime kerralla aika yksinäisen illan vietin. Kyllä tämä maailma vaan on pinnallinen paikka...

Sekin on jännä juttu, että vaikka mies olis itse minkälainen puolikalju, vanhalta viinalta haiseva, röyhtäilevä ja pierevä, tupakkaa käryyttävä kaljamahainen turjake, niin naiselta kuitenkin vaaditaan aina Pamela Andersonin ulkonäköä - isoja rintoja, pitkää vaaleaa tukkaa, hoikkaa vartaloa ja kaikinpuolin laitettua ja freesiä olemusta. Vaikka mies painaisi itse 150 kiloa, naisen on oltava hoikka :laugh:

Nauratti tässä taannoin, kun eräskin tuttu kertoi miehensä tokaisseen sohvalta kaljan hörppimisen ja HK:n blöön mussuttamisen lomasta, että kuules akka, saisit sinäkin mennä sinne kuntosalille, kun on alkanu sulla vähän jo paikat repsottaa :laugh: (olin kyllä myös ihan :O ) Tämä kyseinen tuttu oli heittänyt ilmaan ehdotuksen että mentäiskös yhdessä, niin mies vaan tokaissut että hänhän ei semmosiin akkojen hömpötyksiin lähde. Sitäpaitsi miehistä tulee kuulemma aina automaattisesti charmantteja vanhetessaan :D

Kiva juttu :flower:

Mä luulen, että isoin asia tossa eivät ole niinkään ne sentit, vaan se, että olemus muuttuu. Tulee itsevarmemmaksi ja tyytyväisemmäksi itsestään -> se näkyy kyllä ulospäin =)