A
Aikas ihana <3
Vieras
Mun itseluottamus on kasvanut huimasti, että en tiedä onko se se juttu vai karisseet kilot.
Mutta istuin tänään tyhjässä lounasravintolassa, join kahvia ja luin päivän lehteä. Ravintolaan tuli söpö
nuorimies, joka tilauksensa tehtyään tuli hakemaan mun pöydästä lehtiä ja jäi siihen kovin pitkäksi aikaa juttelemaan niitä näitä. Ja voi niitä katseita ja hymyjä ;D Otti siitä sitten yhden lehden, pysyi poissa ehkä viis minuuttia ja palasi takaisin. Ja istahti mun kanssa samaan pöytään, jatkoi juttujaan ja flirttasi
Harmi, että ruoka tuli sille niin nopeesti, se poistui siitä sitten syömään sitä.
Mut ai ai ai, miten hyvältä tuntuikaan tuntemattoman miehen huomio ja seura
)
Oih.
Ja ennenkuin joku moralisoi, oon sinkku =)
Mutta istuin tänään tyhjässä lounasravintolassa, join kahvia ja luin päivän lehteä. Ravintolaan tuli söpö
nuorimies, joka tilauksensa tehtyään tuli hakemaan mun pöydästä lehtiä ja jäi siihen kovin pitkäksi aikaa juttelemaan niitä näitä. Ja voi niitä katseita ja hymyjä ;D Otti siitä sitten yhden lehden, pysyi poissa ehkä viis minuuttia ja palasi takaisin. Ja istahti mun kanssa samaan pöytään, jatkoi juttujaan ja flirttasi
Mut ai ai ai, miten hyvältä tuntuikaan tuntemattoman miehen huomio ja seura
Oih.
Ja ennenkuin joku moralisoi, oon sinkku =)