12 vuotiaiden vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unna

Vieras
viettääkö teidän 12 veet paljon aikaa kavereiden kaa ja ulkona ym? meidän 12 v tyttö on paljon ulkona ja kavereillaan. kotiin tulee tekemään läksyt ja syömään ja sit huidellaankin millon missäkin (nuokulla jne) ja joskus tuntuu ettei sitä paljoa kotona nykyään näykään mietin onko tuo ihan normaalia.
miten teillä?

sama täällä,läksyt tehdään,syödään ja taas ulos.illalla kotiin kun salatut elämät alkaa :D toinen sitten taas on kotosalla aika paljon kun ei oo kavereita,mutta jos on niin ulkona ovat.

Onko oikeasti nuokulla? Siippani 12 v. pikkuveli jäi justiinsa kiinni kun olivat kaverinsa kanssa pöllineen kaverin isän lonkerotölkkejä, ja juoneet ne jossain kylällä.

Mulla ei oo 12-vuotiasta lasta, mutta 13-vuotias (kuudesluokkalainen) pikkuveli löytyy :) Paljon viettää aikaa kavereidensa kanssa, ulkona, kavereilla (tai kotona on kavereita) jne. Viikonloppuisin on usein kavereita yökylässä tai sit itse on jonkun kaverin luona.

Kyllähän se ihan normaalia on :) Ainakin mun mielestä.

eli varmaan aika normaalia. kotiintuloaika on määritelty ja aina tulee viimeistään silloin kotiin kyllä mutta nytkin tässä kun möllötän (saikulla oon nyt) niin mietiskelin että taas tyty painu kaverille ni ku ei sitä nääkää enää prkl :D vaikka kyllä sit välillä taas innostuu olee kotonakin mutta se on aika paljon tietokoneella olemista ja sohvalla löhöämistä

aikas paljon toi meitin neiti luuhastelee muualla kuin kotona. Mutta tiedetään missä mennään ja milloin tulee kotiin.
Aikas usein myös ovat meillä kun tuntuu että muille ei pääse joka on jokseen ihme sillä kyllä mä mielummin neidon täällä pidän kuin tuolla pihamaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä vanhempien pitäisi tietää missä noin pieni on. ja muutenkin saa ainakin meidän lapset hengailla kotona ja harrastuksissa.

Kyllä mun veli ainakin aina kertoo, missä on ja kenen kanssa. Ja tulee kotiin siihen aikaan, kun on sovittu. Ja puhelin on aina mukana, siitä saa kiinni.

Yhteistyössä