12-vuotias haluaa kaverinsa meille yökylään - teenkö väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kyllä joskus saa kieltäytyäkin. Lapset nyt sanoo mitä vain, minkä uskovat ajavan omaa asiaansa. :D

niinpä. Esikoiseni ainakin väittää sumeilematta monessa asiassa, että KAIKKI muut saavat sitä ja tätä. (jonka olen syystä tai toisesta evännyt) tai vastaavasti kun pyydän tekemään jotain, ettei KENENKÄÄN muun tarvitse tehdä samanlaisia asioita.
Siis tuohan on aivan peruskikka, jota varmaan jokainen lapsi käyttää. Ettekö muut oikeasti itse muista yrittäneenne? Meillä vaan sanottiin kylmästi että aivan sama miten muilla on, meillä on näin. Ihan samoin aion tehdä itsekin. :D

Multa kysyttiin tänään, että saako huomenna tulla tyttären 8 ja 9 v. kaverit yökylään. No, kun mua ei nyt huvita niin sanoin ei nyt käy...enkä edes ota siitä huonoa omatuntoa. Meillä on pieni kaksio, enkä nyt jaksa kuunnella pikkulikkojen metelöintiä.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Ok. Kiitos kommenteista. Pitänee sitten koittaa jaksaa vaikkapa huomenna. Oma raskaus vain vielä lisänä väsyttää ja miehen kireys. Ja tämä kiire. Tuntuu, ettei arkeen jaksaisi enää mitään ekstraa.

Mutta siis ehkä sitten huomenna =)

isolla lapsella lomallansa kaveri? No mulle se ei ongelmia tuottas

Tuo teltta olikin se ratkaisu, mihin illalla pojan kanssa jutellessa päädyimme. Teltta pihalle ja pojat nukkuvat siellä. Näin pienten aamutohinat eivät häiritse pidempään nukkuvia poikia.

Annoitte paljon ajattelemisen aihetta, kiitos. Ja nyt tiedän, että olin ihan oikeilla raiteilla jo alkuun =)

Meille ei tulis muksujen yövieraita viikolla jos mä olisin aamulla menossa töihin ja piste.
Viikonloppuna ja lomalla saa tulla,silloinkin rajoitetusti.Mä olen viiden lapsen äiti ja en halua hyysätä vieraita muksuja kotonani kovinkaan mielelläni.Ainoot muksut joita mä sietäisin vaikka joka päivä on miesystävän lapset muuten olen vähän nuiva.Aamen. :D

eikö noin iso hoida itsensä ja yökyläkaverinsa, mitä ylimääräistä vaivaa? helpommalla pääsee kun on tekemistä.
ottaisin meile kylän mutta ei ole tulijoita. Johtuukohan siitä että lapsilla ei ole omaa huonetta?

Yhteistyössä