,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katselin ja mietin et mitä kaikkea ihminen on valmis tekemään rahan takia :o Tosin se nainenhan sanoi ettei rahoilla niin väliä et haluaa vaan saada salaisuuksia kerrottua. Jos se halusikin siitä miehestä vaan eroon...

Musta se mies oli jotenkin tosi söötti. Kumma jos ei kelpaa vaimolle, mutta toisaalta parempi ettei moista luuskaa tartte enää senkään katsella. Ja se isäkin vielä vaan taputti tyttärelleen! Ihan hyvä, että menetti se tyttö miehensä ja rahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Katselin ja mietin et mitä kaikkea ihminen on valmis tekemään rahan takia :o Tosin se nainenhan sanoi ettei rahoilla niin väliä et haluaa vaan saada salaisuuksia kerrottua. Jos se halusikin siitä miehestä vaan eroon...

Siskon kanssa ihmeteltiin sitä, että jos ei kerta rahalla väliä, niin pitääkö sitä ihan telkkariin asti tulla sydäntään keventämään ja nolaamaan perheensäkin siinä samalla.

Ennen ohjelmaa kilpailijalle tehdään valheenpaljastustesti, jossa asiantuntijat selvittävät vastaako hän yllättäviin ja hyvin henkilökohtaisiinkin kysymyksiin rehellisesti. Itse ohjelmassa kilpailijalle esitetään 21 kysymystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Joo ne samat kysymykset on kysytty etukäteen niiden ollessa kytkettyinä valheenpaljastuskoneeseen.

Mut jos ne kerta etukäteen kysytty ni ei pitäisi olla yllätyksiä kysymysten suhteen?Vähän ihmetyttää kun kuitenki kauhistúvat...
Jos mä tietäisin jo etukäteen mitä multa mahollisesti kysytään (siis jos samat kysytty valheenpaljastimessa) ni ois ns helppo mennä loppuun asti...Hmm olipa vaikeesti selitetty

Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
Mut jos ne kerta etukäteen kysytty ni ei pitäisi olla yllätyksiä kysymysten suhteen?Vähän ihmetyttää kun kuitenki kauhistúvat...
Jos mä tietäisin jo etukäteen mitä multa mahollisesti kysytään (siis jos samat kysytty valheenpaljastimessa) ni ois ns helppo mennä loppuun asti...Hmm olipa vaikeesti selitetty

Niinhän sitä luulis... En mä kans ihan täysin tajunnut tota. Siis niille esitetään 50 kysymystä valheenpaljastimessa ja niistä kysymyksistä 21 valitaan esitettäväksi ohjelmassa. Joten satavarma ei voi olla, mitkä kysymykset kysytään, mutta kaikki niistä ne on kyllä kuulleet valheenpaljastimessa.

Mä en kyl oikein voi sietää sitä juontajaakaan - eikös se ollut jossain Viettelysten saaressakin? Sellainen tekoempaattinen, joka lypsämällä lypsää kyyneliä ja tuskaa näkyviin.

Mutta mistä se tieto on, että tuli avioero?
Kun siinä lopussa se juontaja sano jotain sellasta että toivottavasti perheen asiat selviää, siitä vaan mulle jäi sellanen kuva, että ei siellä mitään päätöksiä oltu tehty. Ja siinä lopussa kun se nainen meni perheensä luo niin kyllä sen mies sitä siinä kiinni piti, eikös se kietonut kätensä sen ympärille?

Muoks:
Siinä ohjelman alussa kun selitettiin että mietittiin pitkään että näytetäänkö koko jaksoa vai ei, niin odotin jotain toooosi suurta ja jännittävää ja mun mielestä se oli ihan yhtä kevyt/rankka jakso ku muutki. Outo minä vissiin.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
kyl minusta oli siksi "pahempi", että on ihan eri asia kysyä "rakastatko entistä poikaystävääsi" henkilöltä joka on nyt naimisissa, kuin sinkulta

Onkos siellä yhtään sinkkua ollut? Eiks kaikilla oo ollut seurustelukumppani?
Se kauneuskuningatar oli sinkku.. Joka sanoi olevansa neitsyt vielä hääyönään.

kyl minusta oli siksi "pahempi", että on ihan eri asia kysyä "rakastatko entistä poikaystävääsi" henkilöltä joka on nyt naimisissa, kuin sinkulta

kerran ainaki oli sellainen "olen neitsyt kun menen naimisiin", äitinsä ja siskonsa tukenaan. Ja siltä kysyttiin rakastaako exää

Mutta sillä oli poikakaveri. Se oli sen perheen mukana siellä.
Vai?

kerran ainaki oli sellainen "olen neitsyt kun menen naimisiin", äitinsä ja siskonsa tukenaan. Ja siltä kysyttiin rakastaako exää

Mutta sillä oli poikakaveri. Se oli sen perheen mukana siellä.
Vai?

ainakin se esiteltiin "ystävänä"

Niinpä se taisikin olla.

Yhteistyössä