-12kg/6vkoa. Hidastuuko tahti, jos aloitan säännöllisen liikunnan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Lähinnä ajattelin uintia/vesijuoksua, etenkin tuo vesijuoksu on kuulema todella tehokas kiinteyttäjä ja rasvanpolttaja. Mutta sitten taas toisaalta oon kuullut, että liikunnan aloittaminen hidastaa painonpudotusta ja voi tehdä sen jopa vaikeemmaksi kun se (=liikunta) kiihdyttää ruokahalua ja tulee syötyä enemmän.

Että mitä mä teen? Haluan ehdottomasti säilyttää nykyisen vauhdin enkä ainakaan hidastaa sitä sinne puoleen kiloon per viikko.

[QUOTE="vieras ap";27157513]Siis ihan oikeasti, miksi mä saan tämmöisiä vastauksia viestiini? Ja niistä vielä tykätään?? Mikä teitä vaivaa? Laskuhumala??[/QUOTE]

Miten kuvailisit itse tuota aloitusviestiä?

ei kovin terveelliseltä kuulosta juu... ja vaikka paino oliskin tippunu tota vauhtia (saat epämääräisiä vastauksia,koska kuulostaa provolta), niin ei tuu olemaan pysyvä tulos, joten kannattais todellakin aloittaa liikunta ja koittaa saada ruokavalio järkeväksi, jonka voi myös pidemmän päälle säilyttää...

[QUOTE="hmmm";27157548](saat epämääräisiä vastauksia,koska kuulostaa provolta)[/QUOTE]

Ei sen tarvitse provo olla. Riittää, että puuttuu kokonaan käsitys siitä, mitä ihminen on.

lihas painaa enemmän ku läski. vaikka painon puotus hiastuis niin silti koko pienenee. joten otas mitta nauha. vyörätö lantio haba, reisi saat parempia vastauksia itelles ku puntarin tuijotus. muuten olet laiha läski ;)

"-12kg/6vkoa. Hidastuuko tahti, jos aloitan säännöllisen liikunnan?"

On aivan sama mitä teet niin tahti hidastuu ja se tulee vastaan vieläpä todella pian. Itseasiassa se on jo hidastunut.

Yhteistyössä