13 vuoden ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkö?

Vieras
Olen tavannut ihanan miehen jonka kanssa kaikki synkkaa hienosti. Mies on minua 13 vuotta vanhempi. Olen itse 40. Kaikki on ihanaa nyt mutta mietityttää se, miten tulevaisuudessa. Esim. 10 vuoden päästä. Nyt ei ikäero tunnu missään mutta entä sitten kun mies "pappautuu" ;) Vai tapahtuuko sellaista?
Ja tietty huolettaa seksielämäkin. Nyt kaikki toimii hienosti mutta miten tulevaisuudessa...

Onko kenelläkään täällä vastaavanlaista ikäeroa? Kuulisin mielelläni kommentteja. Ja olenko ihan tyhmä kun edes mietin tällaisia?

Meillä miehen kanssa ikäeroa juuri tuo 13 v. Minä nyt 31 ja mies 44. Meillä seksiä ei ole enää, pahempaan suuntaan vain mennään ajan myötä. Nyt valitsisin toisin jos voisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen syvä rintaääni:
Meillä miehen kanssa ikäeroa juuri tuo 13 v. Minä nyt 31 ja mies 44. Meillä seksiä ei ole enää, pahempaan suuntaan vain mennään ajan myötä. Nyt valitsisin toisin jos voisin.

Ei taida olla halu iästä kiinni. Ja häiriöihinkin on lääke olemassa...

Itsellä 8 vuotta vanhempi mies, enkä vaihda. Paras mies ikinä, voin sanoa kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Aikainen leskeksi jääminen vain pelottaa, kun miehet elää muutenkin lyhyemmän elämän.

Itse olet hyvässä lykyssä 10 vuoden päästä vaihdevuosista kärsivä, tiukkapipoinen akka, jolla halut tipotiessään =D Näitä asioita kun ei voi ennustaa. Itselläni 10 vuotta vanhempi mies ja tällä hetkellä samanikäinen kuin miehesi ja hyvin meillä kaikki sujuu =)

Meilläkin ikäeroa on 12 vuotta. Ero ei tunnu missään, eikä ikäeroa edes huomaa.
Hyvin tullaan toimeen ja ollaan samalla aaltopituudella ja ikätasolla mieheni kanssa.

Aina nuorempana tuntui, että samanikäiset tai n. 5 vuotta vanhemmat miehet olivat ihan lapsia käytökseltään.

Mä olen ite 32 ja mun mies täyttää 44. Eikä pätkääkään pelota tulevaisuus. Ikä on vaan numeroita, loppu on päästä kiinni :) Oon silti jo piruuttani vitsaillu miehelle, että sitte kun hän on jo vanha pappa, mä alan vasta käymään tansseissa ;) Mutta tosiaan, ei rakkaus ole ikäsidonnainen :)

Ihanaa! Kiitos teille! Näin minäkin sen olen ajatellut. Kaipasin vain vahvistusta. Meillä pyyhkii siis todella hyvin. Kaikki natsaa. Joten NYT lopetan murehtimisen ja heittäydyn täysillä suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihanaa! Kiitos teille! Näin minäkin sen olen ajatellut. Kaipasin vain vahvistusta. Meillä pyyhkii siis todella hyvin. Kaikki natsaa. Joten NYT lopetan murehtimisen ja heittäydyn täysillä suhteeseen.

Ihan oikein! Elämässä kun on pakko tarttua aina siihen hetkeen, joka on käsillä. Menettäisit paljon, jos hylkäisit miehen vain ikäeron takia =)

Yhteistyössä