onko 4 vuotta liian iso ikäero sisaruksilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai se kiinteä suhde ole ikäerosta kiinni. Meidän keskimmäisellä ja kuopuksella on ikäeroa 3,5v ja kyllä nykyään paljonkin touhuilevat keskenään. Nyt siis ovat 1,5v ja 5v.
Samoin esikoinen 8v ja kuopus 1,5v pelaavat yhdessä sählyä. Jopa kuopuksesta on jo vastusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla ja pikkusiskolla on aika tasan 4v., ja aina ollaan oltu kuin paita ja perse.
No, lyhyt pätkä oi silloin, kun pikkusisko teiniangstasi, ettei niin paljon hengailtu keskenään, ja mulle se napanuoran venyminen oli aika rankkaa. Mutta sittemmin ollaan taas sitä väliä kurottu kasaan. :heart:

Meillä on siskon kanssa nyt just sellanen tilanne, kun sisko on 16 vee, ja on välillä aika sietämätön, niin en aina jaksa sen pelleilyä.. Mutta se nyt on varmasti sietämätöntä aikaa myös silloin kun molemmat sisarukset on samaan aikaan teini-iässä..

Meillä tilanne meni enemmänkin niin, että mä olin ihan surkea kun siskolla alkoikin olla omaa elämää. Järkytti, kun se ei halunnutkaan hengata mun kanssa vaan sillä oli omia kavereita :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä