130cm "lapsellisia" vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mistä löytyisi 6v pojalle kivoja paitoja?
Kaupoista löytyy tummia ja pääkallo- sekä hirviökuvilla vaatteita mutta ei mitään "kivaa" ja värikästä "lapsellisempaa".
Onko vinkkiä esim. nettikaupoista?

H&M:llä on välillä kivoja lapsekkaampia vaatteita, esim Mikki Hiirtä jne. Samoin Kappahlista ja Citymarketeista on löytynyt värikkäitä nättejä vaatteita pojille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
H&M:llä on välillä kivoja lapsekkaampia vaatteita, esim Mikki Hiirtä jne. Samoin Kappahlista ja Citymarketeista on löytynyt värikkäitä nättejä vaatteita pojille.

No ei kyllä kokoa 130-134cm cm :(
128cm löytyisi mutta kun ne ovat jo liian pieniä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onhan, ihan kokoon 170 asti...H&M:llä ainakin.

Muutama viikko sitten käydessäni HenkkaMaukalla annoin palautetta siitä, että nätit, kivat ei välttämättä niin lapsellisetkaan mallit loppuu kokoon 128. Koosta 134 eteenpäin on jo sellaista vähän nuorisovaatetta, värit mustaa jne, ei sellaisia raikkaita värejä. Ja kun esikko on hoikka ja ikäistään pidempi, niin en välttämättä haluaisi pukea ekaluokkalaista vielä täysin nuorisomuotiin. Myyjäkin myönsi tämän seikan näistä vaatteista ja sanoi, että asiasta on lähtenyt palautetta korkeammalle taholle.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onhan, ihan kokoon 170 asti...H&M:llä ainakin.

No ei kyllä löydy esim. "Autot" paitoja , Ressuja tai Mikkejä . Ei ainakaan meidän HM:ltä .
Pikkuveljelle löytyy kyllä kivoja ja värikkäitä mutta kun tolle 6v pitää ostaa ne vaatteet jo sieltä "isompien" puolelta niin :(

minkä tyylisistä tykkätte??
esim tän 128 on tosi reilu, menee varmasti vielä 134senttiselle
45103CA.jpg

tätä on 140senttiseen
110102vv.jpg

tätä on 152 asti
MOPO_m.gif

tätä myös
AO-paita_m.jpg

No kyllä mä oon omalle ekaluokkalaiselleni löytänyt edellä mainituista paikoista kuvailemiani vaatteita. Nyt poika käyttää kokoa 146, eikä vieläkään ole tarvinnut tyytyä pelkkiin mustiin pääkallopaitoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
vitsi mä oon nykyään hyvä tässä :o mihin ikinä ketjuun mä vastaan, niin siihen tyssäs :o

:D:D:D:D:D

Kivoja laitoit vinkiksi! Mä otan ainakin onkeeni. Kuinka voitte, taudit selätetty? Täällä voiton puolella. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
vitsi mä oon nykyään hyvä tässä :o mihin ikinä ketjuun mä vastaan, niin siihen tyssäs :o

:D:D:D:D:D

Kivoja laitoit vinkiksi! Mä otan ainakin onkeeni. Kuinka voitte, taudit selätetty? Täällä voiton puolella. :-)

:D juu, suht selätetty, tänään oli kuopus jo hoidossakin ja esikoinen ei ole tautia saanut eikä me aikuiset :D elämä jatkuu :D mut miten ne taudit aina osuu loma-aikoihin :o hyvä että teilläkin jo paremmin =)

Yhteistyössä