13v ja kaverille 5 päiväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija63
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija63

Vieras
Tyttö haluaisi 5 päiväksi ystävälleen toiselle puolelle suomea. Kumpikin tyttö on kunnollisia eikä polta tai juo. Tyttäreni ystävä on ollut meillä viikon ja todella mukava tyttö. En kuitenkaan haluaisi päästää tyttöäni niin pitkäksi aikaa koska pelkään hänen ahdistuvan. Tyttö itse odottaa paljon pääsyä ja haluaisi 5 päiväksi. Päästäisittekö itse? Kaveri on vuoden vanhempi, 14.

Päästäisin kanssa, jos kerta kaveri perheineen tuntuu luotettavalta. Miksi pelkäät lapsesi ahdistuvan? Onko aiempaa historiaa ahdistumisesta jos on ollut (pidempään) kotoa poissa? Jos ei ole, en ymmärrä miksi lapsi nytkään ahdistuisi.

Jos lapsi sitä innoissaan odottaa, niin tuskinpa on ahdistumassa. Ja jos jostain syystä alkaisikin ahdistaa, niin pääseehän sitä tarvittaessa aikaisemminkin pois lähtemään.

Päästäisin kanssa, jos kerta kaveri perheineen tuntuu luotettavalta. Miksi pelkäät lapsesi ahdistuvan? Onko aiempaa historiaa ahdistumisesta jos on ollut (pidempään) kotoa poissa? Jos ei ole, en ymmärrä miksi lapsi nytkään ahdistuisi.

Jos lapsi sitä innoissaan odottaa, niin tuskinpa on ahdistumassa. Ja jos jostain syystä alkaisikin ahdistaa, niin pääseehän sitä tarvittaessa aikaisemminkin pois lähtemään.

Olen aloittaja, ja päästän lapseni vain kahdeksi päiväksi. Hän ei ole ennen ahdistunut muualla ollessaan mutta kerta se on ensimmäinenkin. Sovimme että hän pääsisi 4 päiväksi ja hän suuttui minulle. Olisiko pitänyt päästää neljäksi päiväksi?

Häh? Olis pitänyt päästää viideksi päiväksi

En näe syytä miksi olisin päästänyt hänet edes viideksi päiväksi. Kaveri ja hänen vanhempansa olisivat halunneet viikoksi tyttäreni heille. Tytöt käyvät katsomassa robinia ja seuraavana päivänä uimassa ja tyttäreni lähtee kotiin. Olihan se aikamoinen pettymys tytölle jolla ei ole oikeastaan muita kavereita ja odottanut tätä koko kesän eikä hänellä ole muita suunnitelmia. Olenko hirveä äiti?

En näe syytä miksi olisin päästänyt hänet edes viideksi päiväksi. Kaveri ja hänen vanhempansa olisivat halunneet viikoksi tyttäreni heille. Tytöt käyvät katsomassa robinia ja seuraavana päivänä uimassa ja tyttäreni lähtee kotiin. Olihan se aikamoinen pettymys tytölle jolla ei ole oikeastaan muita kavereita ja odottanut tätä koko kesän eikä hänellä ole muita suunnitelmia. Olenko hirveä äiti?

Et toki. Täydelliseltä vaikutat.

Otin juuri kovana seisovan kyrpäni ulos housuistani ja käskin vieressäni olevan 14-vuotiaan somalipojan imeä sitä. Poika imee nyt erittäin innokkaasti 26 vuotta itseään vanhemman poliisimiehen kovana seisovaa kyrpää. Laukean taas pian somalipojan suuhun, kuten olen tehnyt jo kymmeniä kertoja aiemminkin lukiessani tätä keskustelupalstaa.
Uskomattoman kiihottavaa taas kerran katsoa, kuinka siemennesteeni valuu pitkin komean somalipojan mustia suupieliä, kun poika ei kovasta yrityksestä huolimatta onnistu nielemään kaikkea spermaani.

Terveisin ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss
marko.forss@poliisi.fi

Kun olin itse 13, leikin naapureiden kanssa pihalla. Tyttäreni ei edes ole kiinnostunut tutustumaan itseään nuorempaan naapurin poikaan jonka kanssa hänen pikkusiskonsa leikkii. Lisäksi minä maksan 44€ junamatkan sinne ja takaisin.

Lapsuutesi varmaan selittää sen miksi olet noin hyvä äiti. Kannattaa pakottaa omat lapset leikkimään naapurien kanssa niin tulee yhtä hyviä kuin sinä!

Yhteistyössä