14-vuotias tyttö pidätettiin raiskaajaksi syyttämänsä miehen murhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IL

Vieras

Tiistai 27.4.2010 klo 14.04

Brittilehden mukaan tyttö raivostui, kun hänen raiskauksestaan epäilty mies välttyi oikeudenkäynniltä.

Britti Robert Daley, 45, puukotettiin kuoliaaksi Lontoossa perjantai-iltana. Vain pari viikkoa aiemmin syyttäjä vapautti Daleyn seksuaalirikosepäilyistä.

Daily Mail -lehden mukaan murhasta epäillään 14-vuotiasta tyttöä, joka oli kertonut poliisille joutuneensa Daleyn raiskaamaksi. Poliisi pidätti tytön sunnuntaina. Jo lauantaina tapaukseen liittyen pidätettiin 18-vuotias mies. Hänet on jo vapautettu takuita vastaan.

Lontoon poliisi tutki tytön raiskausväitteitä, mutta huhtikuun 13. päivä syyttäjänlaitos totesi, ettei syytteen nostamiseen ole riittävästi todisteita. Daily Mailin mukaan tyttö oli halunnut kohdata Daleyn oikeudessa ja raivostui kuultuaan syyttäjän päätöksestä.

Perjantaina Daleyn naapurit löysivät hänet makaamasta verilammikossa koti-ovellaan. Hän ehti antaa etunimensä poliiseille ja ensihoitajille, mutta kuoli vain pari minuuttia myöhemmin. Häntä oli puukotettu useita kertoja rintaan.

IL

Ihan oikein että raiskaaja tapettiin, mutta tyttö olisi voinut pyytää jonkun muun tekemään sen. Nyt hänellä itsellään menee elämä piloille tuon takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Ihan oikein että raiskaaja tapettiin, mutta tyttö olisi voinut pyytää jonkun muun tekemään sen. Nyt hänellä itsellään menee elämä piloille tuon takia.

Jos ei oikeutta saa, niin ehkä se on paras ottaa sitten omiin käsiin.

Niin. Suomessa ei olisi joutunut vastuuseen, vain huostaanotetuksi täysi-ikäisyyteen asti.

ehkä tyttö aatteli, että elämä meni jo piloille siinä raiskauksessa.

eipä heru täältäkään sympatiaa raiskaajalle

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Niin. Suomessa ei olisi joutunut vastuuseen, vain huostaanotetuksi täysi-ikäisyyteen asti.

Joo Suomessa jos tuollaista tapahtuu, niin nirri pois vaan raiskaajalta.

Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Ei tappaminen mun mielestä kyllä tuossa "oikeudenmukainen" kosto ollut. Pahoinpitelyn ymmärtäisin kyllä, mutta en tappamista.

Sinua ei näköjään ole koskaan raiskattu. Olen onnellinen puolestasi. Ole varovainen myös tulevaisuudessa ja muista että kehenkään et voi luottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Ei tappaminen mun mielestä kyllä tuossa "oikeudenmukainen" kosto ollut. Pahoinpitelyn ymmärtäisin kyllä, mutta en tappamista.

Sinua ei näköjään ole koskaan raiskattu. Olen onnellinen puolestasi. Ole varovainen myös tulevaisuudessa ja muista että kehenkään et voi luottaa.

Ei ole, voin vaan kuvitella miltä se tuntuu. Ymmärrän myöskin täysin että raiskattu toivoo raiskaajansa kuolemaa, mutta en silti hyväksy tappamista tässäkään tilanteessa.

Multa ei kyllä sympatiaa heru kun on vielä valehdellut kirkkain silmin oikeudessa teoistaan. Saatanan porsas, hyvä että tyttö otti oikeuden omiin käsiinsä! Vaikka kyse niinin vakavasta aiheesta ku tappo/murha, ei multa raiskaajalle sympatiaa löydy tippaakaan. Hyvä ettei tee sitä enää koskaan kenellekään!

Suomessa tuo olisi jo hetken päästä raiskaamassa lisää, kun eihän nyt pienen pientä raiskaajaraasua voi siellä (hotellissa) vankilassa kauaa pitää! Voishan hän vaikka kärsiä!!!...ei nuo parane ku luodilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
täytyy sanoa, että jos joku vaikka raiskais mun tyttären niin mä tappaisin sen :( ihan varmasti tappaisin, vaikka se kamalaa on, mutta ei voi mitään.

kuin myös, tai laittasin asialle jonkun toisen. mutta kyllä näin tekisin!

Mitä ihmisarvoa tuollaset tarvitsee? Ei ansaitse mun mielestä yhtään mitään, joten vois teilata ihan surutta jos joku pälkähästä on pääsemässä. Kuulen raiskaajan taposta-taputan käsiäni ja hymyilen tyytyväisenä. Edes yksi hyvä teko tässä maailmassa.

Sori kun tulee suoraa, mutta pistää niin vihaks nuo raiskaajat/niiden silittäjät.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Oon samaa mieltä.

Jep! Ja varmasti olisi löytynyt vapaaehtoisia tuohon kun raiskaajista puhutaan. Ja sellaisia jotka osaavat "ammattimaisesti" peittää jälkensä...

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Mitä ihmisarvoa tuollaset tarvitsee? Ei ansaitse mun mielestä yhtään mitään, joten vois teilata ihan surutta jos joku pälkähästä on pääsemässä. Kuulen raiskaajan taposta-taputan käsiäni ja hymyilen tyytyväisenä. Edes yksi hyvä teko tässä maailmassa.

Sori kun tulee suoraa, mutta pistää niin vihaks nuo raiskaajat/niiden silittäjät.

No eihän se ole mitään silittelyä jos ei hyväksy ihmisten murhaamista ja tappamista. En edes kannata kuolemantuomiota. Muutenkin vastustan kaikkea väkivaltaa. Ei se silti sitä tarkoita et hyväksyisin raiskaukset, pedofilian, kiristykset, muilutukset, viharikokset yms. ruumiiseen sekaantumiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

No eihän se ole mitään silittelyä jos ei hyväksy ihmisten murhaamista ja tappamista. En edes kannata kuolemantuomiota. Muutenkin vastustan kaikkea väkivaltaa. Ei se silti sitä tarkoita et hyväksyisin raiskaukset, pedofilian, kiristykset, muilutukset, viharikokset yms. ruumiiseen sekaantumiset.

Häh? Kuka sinusta puhui? :o

En kannata kuolemantuomioita, mutta en myöskään itke, kun raiskaaja saa uhriltaan takaisin sen minkä ansaitsee. Toivottavasti syyttäjä jättää syytteen nostamatta todisteiden puutteessa tässäkin tapauksessa.

oikeusvaltio kun toimii vain silloin, kun pitää aukottomasti todistaa syyllisyys.
ei syyttäjä voi ketään pistää tuomiolle vain sen takia et uhri on 100% varma rikoksen tekijästä.

niin väärin kuin se onkin, mut niin se vaan menee, ja "hyvä" niin..ei siksi et tuollaiset kusipäät pääsee pälkähästä, vaan siksi, et vähemmän syyttömiä istuu vankilassa lopun ikäänsä.

vaikka sympatiat on tuon tytön puolella, en voi hyväksyä sen syyllisen tappamista, nyt se sama äijä sai kahteen kertaan tuhottua sen tytön elämän..ensin raiskaamalla ja nyt tyttö vielä menettää vapautensa.

mä en hyväksy tappamista eikä musta kyllä siihen olisikaan mutta tästä eettisestä normistani huolimatta en osaa kuitenkaan kuin olla tyytyväinen että joku toinen on hänet teilannut ettei pääse uusimaan tekoaan. eikä hän ole katunutkaan joten ei paljon sääliä heru. tyttö tosin kantaa nyt kahta aika suurta taakkaa tuon ikäiselle.. Hänet on sekä raiskattu että hän itse on tappanut/murhannut. ei oo kovin kevyt startti elämälle hänellä, liian raskaat taakat kantaa...

Yhteistyössä