1408 leffa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli aivan älytön leffa, painii sarjassa "leffat jotka voisi pyyhkiä pois katsottujen listalta".
Alkoi oikein jälkeenpäin harmittaa että pitikin tuhlata aikaa loppuun asti, kun meinasin jo puolivälissä luovuttaa.
Mut jättäkääpäs katsomatta myös leffat the hills have eyes1&2
 
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
Oli aivan älytön leffa, painii sarjassa "leffat jotka voisi pyyhkiä pois katsottujen listalta".
Alkoi oikein jälkeenpäin harmittaa että pitikin tuhlata aikaa loppuun asti, kun meinasin jo puolivälissä luovuttaa.
Mut jättäkääpäs katsomatta myös leffat the hills have eyes1&2

mun mielestä se ykkönen oli tosi hyvä :D kakkosta en oo kattonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Sanokaas sitten teidän mielestä joku oikeasti pelottava leffa? =)

Kauna 1 tulee aina ekana mieleen :whistle:

No sen miä oon nähnyt, se oli niin spooky että meinas tulla hätäkakka pöksyyn :laugh:

joo, mullakin oli tyyny koko ajan ja aina laitoin sen silmille kun arvelin et jotain hirveetä tapahtuu, jäi näkemättä varmaan puoli leffaa :whistle: mitäs muita pelottavia, no teksasin moottorisahamurhat (se uudempi versio) on aika hirveä :/
 

Yhteistyössä